دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رادیاتور آلومینیومی یا چدنی یا فولادی؟

رادیاتورها از چه چیزی ساخته شده اند و چرا؟
در مورد رادیاتورها گزینه های زیادی در طراحی وجود دارد و گزینه های زیادی در پایان وجود دارد ، اما در مورد مواد رادیاتور ، چهار فلز داریم. آلومینیوم ، فولاد ملایم ، فولاد ضد زنگ یا چدن
 
رادیاتورهای گرمایش مرکزی طی چند دهه گذشته شکوفا شده اند. دیگر محدود به رادیاتورهای سفید ، خاکستری یا مشکی ساخته شده از چدن نیستید.

اگر تصمیم دارید از ما بازدید کنید ، متوجه خواهید شد که نمایشگاه رادیاتور ما با مجموعه ای از خلاقیت های آینده نگر از هر شکل و رنگ تزیین شده است. اما اولین تصمیم مهم انتخاب مواد رادیاتور است.

رادیاتورهای چدنی ، رادیاتور فولاد ملایم ، فولاد ضد زنگ یا رادیاتور آلومینیومی گزینه های اصلی شما هستند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین مواد رادیاتور برای خود ، در اینجا نگاهی به جنبه های مثبت و منفی این سه ماده می اندازیم.
 
چدن یکی از اولین موادی بود که در زمان ویکتوریا برای رادیاتور استفاده می شد. گرم شدن چدن به مدت طولانی نیاز دارد اما مدت زمان زیادی هم برای خنک شدن نیاز دارد. بنابراین مدتها پس از خاموش کردن حرارت مرکزی شما را گرم نگه می دارد.

در روزگاران قدیم ساختمانهای دارای عایق ضعیف با پیش نویس و محفظه های جغجغه ای ، این کیفیت ها رادیاتورهای چدنی را به گزینه ای معقول تبدیل کرد. با این حال ، در خانه های مدرن امروزی که دارای عایق های انباری و شیشه های دوجداره هستند ، این ویژگی ها اهمیت کمتری دارند.
 
رادیاتورهای چدنی بیشتر مورد پسند افرادی هستند که خواهان محیط ویکتوریایی در خانه های خود هستند. اما باید توجه داشته باشید که اکنون می توانید رادیاتورهای چند ستونی استیل را که به شما یک شکل یکپارچه رادیاتور چدنی می دهد ، در دو دیواری ، کف ثابت یا پایه های چدنی سنتی تهیه کنید. ما یک رادیاتور چند ستونی مستقیم از گزینه کارخانه داریم که بیش از 3000 اندازه در 188 رنگ و 33 پایان ویژه ساخته شده برای سفارش در ایتالیا را با توجه به نیازهای شخصی شما با حداقل 35٪ تخفیف از قیمت خرده فروشی توصیه شده سازنده به ما می دهد.
 
فولاد خفیف ماده ای است که معمولاً با رادیاتور معمولی به سبک پانل در ارتباط است ، اگرچه به دلیل کم هزینه بودن و کارایی در هنگام ارائه در رنگ آمیزی ، در سبک های طراح بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت ، برخی از مدل های ارائه شده ما مانند رادیاتور Ovale گزینه های ضد زنگ رنگ استنلس استیل رنگ شده و براق و براق را ارائه می دهند.
 
که ما را به گزینه بعدی شما در مواد رادیاتور می رساند – فولاد ضد زنگ. فولاد ضد زنگ ماده ای با کیفیت بسیار بالا با تعدادی از خواص مطلوب است. اولاً ، فولاد ضد زنگ زنگ نمی زند. با این حال مهم است که از درجه مناسب فولاد ضد زنگ استفاده شود. حدود 150 درجه فولاد ضد زنگ وجود دارد و همه آنها برای رادیاتور مناسب نیستند.
 
مزیت بعدی که فولاد ضد زنگ به عنوان ماده رادیاتور دارد ، رسانایی موثر گرما است. رادیاتورهای فولادی ضد زنگ به علاوه گرما را بیشتر از موارد آلومینیومی حفظ می کنند. این بدان معنی است که بعد از خاموش کردن سیستم گرمایش ، شما را برای مدت طولانی تری گرم می کنند.
 
فولاد ضد زنگ نیز جلوه ای بسیار جذاب ارائه می دهد و تمیز نگه داشتن آن آسان است. فقط باید سالی چند بار آن را با آب گرم و مواد شوینده پاک کنید.
از طرف منفی ، کیفیت فولاد ضد زنگ ارزان نیست.
 
در آخر بیایید رادیاتور آلومینیومی را بررسی کنیم. در مقایسه با چدن و ​​فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم یک رسانای فوق العاده است. بنابراین یکی از نکات جالب در مورد رادیاتورهای آلومینیومی پاسخگویی و کنترلی است که به شما می دهد.

آلومینیوم یک ساطع کننده گرما بسیار کارآمد است. با رادیاتورهای آلومینیومی می توانید هنگامی که به خانه رسیدید و خانه یا آپارتمان شما بلافاصله گرم شود ، گرمایش مرکزی خود را روشن کنید.
 
رادیاتورهای آلومینیومی به علاوه محتوای آب کمی دارند و به تغییرات ترموستات بسیار واکنش نشان می دهند. این امر به بازدهی عالی و هزینه های کمتری برای شما تبدیل می شود. آلومینیوم خورنده نیست.

رادیاتورهای آلومینیومی بسیار سبک و آسان نصب می شوند. نتیجه اغلب هزینه های نصب کمتر است.
 
در آخر ، مسئله سبک و ظاهر زیبا وجود دارد. رادیاتورهای آلومینیومی برای هماهنگی با هر محیطی در دسترس هستند. در نهایت ، نکته قابل توجه در مورد رادیاتور آلومینیومی ، طیف نامحدودی از سبک ها ، پوشش ها و رنگ های موجود است.
 
بنابراین: آیا رادیاتور آلومینیومی بهتر از فولاد هستند؟ رادیاتور چدنی از فولاد یا رادیاتور آلومینیومی بهتر است؟ تمام این مواد رادیاتور دارای نقاط خوبی هستند اما ترکیبی از عملکرد ، زیبایی و اقتصادی بدان معنی است که رادیاتور آلومینیومی به عنوان برنده آشکار ظاهر می شوند.

رادیاتورهای چدنی از مزایای احتباس گرما هستند و رادیاتورهای فولادی گزینه بسیار خوبی برای عملکرد به همراه قیمت هستند.

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی