دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درباره رادیاتور ایران

کارخانه تولید شرکت رادیاتور ایران حدود 15000 متر مربع است در حالی که بخش دیگر تحقیق و توسعه و سایر بخشها 31000 متر مربع را اشغال کرده اند.

شرکت رادیاتور ایران در ساخت محصولات خود منحصراً از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کند و از ماهرترین مهارت و دقیق ترین روش های کنترل کیفیت بهره می برد.

نتیجه تمام این تلاش ها محصول نهایی با کیفیت ، مقاومت ، دوام و قابلیت اطمینان بی نظیر است. این امر باعث شده است که شرکت ما در تولید رادیاتورها به عنوان رهبر معتبر شناخته شود ، که به راحتی می تواند در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاومت کند.
با پردازش فناوری پیشرفته ، ما یکی از انگشت شماری از تولید کنندگان رادیاتور آلومینیومی پلاستیک مس و برنج هستیم که کالاها و تجهیزات با عملکرد بالا تولید می کنیم.

در بخش مبدلهای حرارتی صنعتی ، به لطف کارخانه مدرن Heavy Duty که برای این منظور طراحی و تجهیز شده است ، رادیاتور های سنگین و مبدلهای حرارتی برای صنایع مختلف ، موتورهای ثابت ، سدها ، کمپرسورها و غیره تولید می کنیم.

مهندسان باتجربه ، طراحی و ساخت گسترده امکانات ما را برای دستیابی به نیازهای رادیاتور به مشتریان ارائه می دهند.

شرکت رادیاتور ایران مراحل توسعه را به سرعت طی کرد و خیلی زود توانست جایگاه خود را در بین مردم باز کند به طوری که بعد از گذشت 2 سال توانست به یکی از پرفروش ترین برندهای بازار ایران تبدیل شود.

از جدیدترین محصولاتی که به این شرکت اضافه شده کولرگازی (اسپلیت) است.

در سال 1395 در حالی که ایران در تحریمات سخت به سر می برد و واردات کولرگازی به عنوان محصولات لوکس با تعرفه های بالایی انجام می شد ایران رادیاتور خط تولید کولرگازی را هم راه اندازی کرد.

کمپرسور کولرگازی رادیاتور ایران مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و کندانسورهایی با فن طلایی تولید می شود دارای کمپرسور روتاری که از گاز R410 استفاده می کند توانسته است رده انرژی A را دریافت کند.

محصولات رادیاتور ایران در حال حاضر تنوع زیادی را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین محصولات ایران رادیاتور عبارت اند از

پکیج دیواری


L36FF
L28FF
M28FF
L24FF
M24FF
ECO22


رادیاتور


کال500
پریمیوم 500
ترمو 500
اکو 500
رادیاتور پنلی
رادیاتور ماکسی


کولر گازی اسپلیت


30000
24000
18000
12000
9000


حوله خشک کن


فولادی TR01
بالنیوم Balneum
اوآسیس Oasis


امروزه شرکت ایران رادیاتور در تمام نقاط ایران نمایندگی دارد و محصولات خود را با گارانتی و بالاترین کیفیت عرضه می کند.

لیست قیمت محصولات رادیاتور ایران در لینک روبرو : رادیاتور