دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رادیاتورهای چدنی در مقابل رادیاتور آلومینیومی و فولادی

رادیاتور های چدنی چه مزایایی نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی و استیل دارند
به فکر تغییر رادیاتور چدنی خود برای رادیاتور آلومینیومی یا فولادی مدرن هستید؟ از مزایا و معایب آنها ، از کارایی گرفته تا نصب ، اطلاعات کامل کسب کنید.

اگرچه رادیاتورهای چدنی گران تر از فولاد یا آلومینیوم مدرن هستند ، اما مزایای مختلفی از جمله گرمای خروجی در مقایسه با اندازه آنها ، توانایی ترکیب آنها با محیط ، به ویژه در ویژگی های دوره و همچنین این واقعیت که می توان آنها را به صورت سفارشی تهیه کرد ، دارند. نگاه و احساس مدرن تر

با ظهور مجدد رادیاتور چدنی طی چند سال گذشته ، انتخاب بین نصب رادیاتورهای فولادی ریخته گری یا مدرن س someالات جالب توجهی را به ذهن متبادر می کند.
استفاده از چدن قطعاً یک ایده قدیمی است اما در مقایسه با سایر گزینه های موجود (به عنوان مثال فولاد و آلومینیوم) آنها هنوز هم بیش از یک رقیب شایسته هستند و همچنان نشان می دهند که در چندین جبهه از کارآیی تا زیبایی ، بهترین هستند.

بازسازی دوره
برای تعمیرات دوره ای مانند انبار ، کلیسا یا انبار و تغییر مکان ، رادیاتور چدنی مطمئناً انتخاب بهتری برای تعریف و تمجید از قدمت این ساختمان ها و تأمین حرارت کافی برای گرم کردن راحت این فضاها است.

ممکن است فکر کنید “چرا اینطور است؟” چدن رسانای عالی گرما است و بنابراین در فضاهای بزرگتر با سقف های بلندتر به مراتب بهتر عمل می کند. گرچه به دلیل تراکم چدن به عنوان ماده ، گرما دادن آنها کمی بیشتر طول می کشد ، اما یک بار در دمای هوا ، گرما را بیش از هر نوع رادیاتور دیگر حفظ می کنند.

فضا و حرارت خروجی رادیاتورهای چدنی


با در نظر گرفتن فضایی که رادیاتور در مقابل میزان تولید گرما اشغال می کند – یک رادیاتور چدنی فضای دیواری بسیار کمتری نسبت به فولاد یا رادیاتور آلومینیومی مدرن معادل آن اشغال می کند.

وقتی به این فکر می کنید ، برای اینکه بتوانید از یک رادیاتور مدرن (یا هر رادیاتور برای این موضوع) بهترین استفاده را ببرید ، باید با هوا در یک اتاق تماس بگیرید تا بتواند آن را گرم کند و برای این کار باید در یک مکان مرکزی در یک اتاق قرار داده شده است.

وقتی در اکثر خانه ها به فضای دیوار نگاه می کنید ، این دیوارهای مرکزی قابل دسترسی “مناطق عالی” هستند که می خواهید وسایلی مانند مبل ، تلویزیون ، تختخواب ، کمد و غیره را در آن قرار دهید … اگر در مقابل رادیاتور تختخواب یا مبل دارید ، قرار نیست فضای اتاق به طور م heatثر گرم شود زیرا باعث می شود تمام گرما به داخل کالایی که آن را پوشانده است پمپ کند و باعث گرم شدن اتاق نمی شود و باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایش می شوید. و هنوز شما را با یک اتاق سرد رها می کند.

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی

بنابراین در هنگام تفکر در این راستا ، اگر می توانید یک رادیاتور آلومینیومی کوچکتر داشته باشید و نه تنها خروجی گرمای معادل یکی از نمونه های مدرن آن را تأمین کند ، بلکه می تواند به ویژگی اتاق نیز تبدیل شود ، زیرا رادیاتور مدرن این امر را نمی کند. دقیقاً یکی از جذاب ترین موارد در جهان ، یک رادیاتور چدنی می تواند در این مورد 2 جعبه را علامت گذاری کند.

رادیاتورهای چدنی سفارشی سازی


در بسیاری از موارد رادیاتورهای چدنی به صورت سفارشی ساخته شده اند که متناسب با اندازه دقیق ، نیازهای خروجی گرما ، رنگ و در بسیاری از موارد نیز برای هر فضای اتاق طراحی می شوند و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در این بازار حضور دارند ، اکثر آنها از نظر ساخت سریع تغییر می کنند و تحویل ، ظرف 7 روز از زمان سفارش و آماده نصب است.

موارد فوق با رادیاتور مدرن تر به راحتی امکان پذیر نیست ، زیرا اکثر آنها در تعداد معینی از اندازه ها و از نظر رنگ موجود هستند ، می توانید دوباره رنگ کنید ، اما پایان آن جالب نیست مگر اینکه آنها را اسپری کنید ، که دوباره با یک ماده اضافی ارائه می شود هزینه.

جوانب مثبت و منفی گرم کننده رادیاتورهای چدنی


رادیاتورهای چدنی دیواره های ضخیم تری نسبت به رادیاتورهای پانل فولادی یا آلومینیومی معمولی دارند و همچنین به آرامی گرم می شوند ، که اگر می خواهید یک فضا را به سرعت گرم کنید ، از برخی جهات می تواند یک نقطه ضعف باشد ، اما همانطور که در بالا ذکر شد ، گرما را بسیار زیاد نگه می دارد بیشتر ، به شما یک خروجی گرمایی ثابت و محیطی می بخشد که با خاموش شدن سیستم گرمایش مدت زمان بیشتری نیز ادامه می یابد.

همانطور که گفته شد ، رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی مطمئناً یک اتاق را خیلی سریعتر از رادیاتور چدنی گرم می کنند ، زیرا آنها گرما را سریع القا می کنند ، اما چون دما را خیلی زود از دست می دهند پمپ گرمایش و دیگ بخار شما بسیار سخت تر کار می کنند برای نگه داشتن اموال خود در دما در حالی که با رادیاتور چدنی ، آنها گرما را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و فشار زیادی به اجزای سیستم گرمایشی شما وارد نمی کنند.

رادیاتورهای چدنی و سیستم های گرمایش سبز


رادیاتورهای چدنی به دلیل قابلیت هدایت حرارتی عالی ، هنگام اتصال با منابع حرارتی طبیعی مانند منبع هوا و پمپ های حرارتی منبع زمینی بسیار کارآمد هستند.

با توجه به عنوان مثال گرمای منبع زمین ، به دلیل تراکم و رسانایی چدن به عنوان ماده ، گرمای منتقل شده از زمین برای مدت زمان طولانی تری نسبت به نمونه های فولادی مدرن تر آنها نگهداری می شود ، بنابراین وقتی آب مدار گرما را کامل می کند ، انتقال از زمین و به داخل ملک ، یک رادیاتور چدنی مقدار کافی گرما را که توسط مدار قبلی تولید شده بود ، حفظ می کند ، بنابراین پمپ گرما کار کمتری دارد

به دلیل رسانایی چدن ، گرمای منتقل شده به اتاق شما در نگه داشتن آنها در دمای ثابت بسیار بهتر است و گرمای کارآمدتر و راحت تری به شما می دهد.

همه موارد بالا به چه معناست؟


در اصل ، رادیاتورهای چدنی به عنوان کارآمدترین رادیاتور فقط برای خانه های دوره دیده می شدند ، با این حال در حالی که همه ما در چند سال گذشته از محیط زیست آگاه تر شده ایم ، با توجه به اینکه کارایی یک فاکتور مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد ، احیا عمده محبوبیت و به دلیل داشتن کارآیی ، خصوصاً در صورت همراه بودن با سیستم های گرمایشی سازگار با محیط زیست ، به ویژگی مطلوبی تبدیل شده است که باعث افتخار در مکان های زندگی در خانه های مدرن و دورهمی است.

امروزه بسیاری از خانه های معاصر چدن را در مقابل فولاد مدرن انتخاب می کنند ، زیرا هر دو به یک روش نصب شده اند ، همچنین دارای صرفه جویی در فضا هستند ، از لحاظ ظاهری زیبا هستند و از اکثر معادل های مدرن تر آنها عمر طولانی تری دارند.

رادیاتورهای چدنی ، با یک رنگ بندی کاملاً انتخاب شده ، می توانند به یک اتاق مدرن ب dimensionعد اضافه کنند و یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کنند.

از آنجا که رادیاتورهای چدنی هنوز هم محصول جدیدی هستند ، در بیشتر موارد گرانتر از رادیاتور پانل فولادی یا آلومینیومی استاندارد هستند ، اما اگر امکانات کارایی و هزینه قابل صرفه جویی و طول عمر آنها را در نظر بگیرید ، رادیاتورهای چدنی همیشه باید مورد توجه قرار گیرند.


با بازسازی دوره ، رادیاتور چدنی به انتخاب سبک های مختلف دوره متناسب با خانه ادواردین ، ​​ویکتوریا ، ریجنسی یا آرت دکو ارائه می شود ، متأسفانه رادیاتور فولادی مدرن فقط تمایل به تعریف محیط معاصر دارد.

شرکت های معتبر رادیاتور چدنی در حال حاضر جلوه های رنگی را برای افزایش زیبایی خود مانند عتیقه فروشی و جزئیات نور بالا برای تحسین دکوراسیون اتاق تاریخی ارائه می دهند.

این ذهنیت که رادیاتورهای چدنی مدرسه قدیمی هستند و ناکارآمد هستند ، به سرعت در حال کاهش است ، زیرا بازار امروز به طور فزاینده ای درک و کارآیی و زیبایی آنها را تجربه می کند.

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی