دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع رادیاتور: چگونه رادیاتور عالی خود را انتخاب کنیم

خرید رادیاتور ساده نیست. اما می تواند باشد. تعداد زیاد گزینه ها و طراحی ها می تواند انتخاب رادیاتور را کمی سردرد کند. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب رادیاتور است ، با پیوندهایی برای اطلاعات بیشتر در هر بخش.

چگونه رادیاتور را انتخاب کنیم


در هنگام انتخاب رادیاتور ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید گرم شود. شما 3 گزینه برای این کار دارید:

رادیاتورهای گرمایش مرکزی


رادیاتور گرمایش مرکزی رادیاتور معمولی شماست. اساساً ، یک ظرف فلزی پر از آب گرم است که توسط دیگ آبگرم می شود. سپس این گرما با سرعتی که به مواد ، اندازه و طرح آن بستگی دارد به خانه شما می ریزد.

رادیاتور برقی


همانطور که حدس می زنید رادیاتورهای الکتریکی ظرفی پر از مایع (غالباً مایعات حرارتی) است که توسط یک عنصر الکتریکی گرم می شود. همه از نزدیکترین پریز برق شما تغذیه می شوند یا مستقیماً به منبع اصلی شما متصل می شوند.

رادیاتور دوگانه سوز


به طور معمول یک رادیاتور گرمایش مرکزی با یک “عنصر گرمایش تابستانی” که از طریق شبکه برق در آن قرار گرفته است. این گزینه را برای شما فراهم می کند تا رادیاتور را با استفاده از برق گرم کنید ، حتی اگر گرمایش مرکزی شما خاموش باشد. این روش گرمایش برای رادیاتورهای حوله ای بسیار مناسب است.

انواع رادیاتور


انواع متنوعی از انواع رادیاتور پنلی برای انتخاب شما وجود دارد. در زیر مزایا و معایب احتمالی هر یک را بیان می کنیم تا بتوانید بهترین رادیاتور را برای خود انتخاب کنید!

رادیاتورهای تک پانل
رادیاتور دو پانل
رادیاتور افقی
رادیاتورهای عمودی
رادیاتور ستونی
ریل حوله گرم شده
رادیاتورهای تک پانل


تنها “پانل” ها (در عوض آنها را “ظروف آب گرم” بدانید) رادیاتور اصلی شما هستند. یک پانل منفرد ، نصب شده به دیوار ، رو به بیرون در اتاق. همچنین ممکن است به چندین ستون برای سطح بیشتر تقسیم شود – اما هنوز یک صفحه است. پانل های تک باریک ترند و در نزدیکی دیوار دو برابر هستند.

رادیاتور دو پانل


رادیاتورهای دو پانل دو صفحه منفرد هستند که روی هم قرار می گیرند (تقریباً دو برابر توان) و روی دیوار شما نصب رادیاتور می شوند. در نهایت می توانند کاملاً از دیوار شما دور شوند – اما در برخی از طرح ها ، این ممکن است چیز خوبی باشد.

رادیاتور افقی


رادیاتورهای افقی شکل استاندارد شما نسبت به اندازه بلندتر هستند. در همه جا و معمولاً در زیر پنجره (به طور سنتی برای گرم کردن آن پیش نویس های سرد) یافت می شود.

از نظر طراحی ، رادیاتور سفید معمولی شما در همه جا جای می گیرد.
رایج تر ، انتخاب بیشتر ، ارزان تر.

رادیاتورهای عمودی


رادیاتورهای عمودی دارای قد بلندی هستند ، در فضا صرفه جویی می کنند ، و از آنجا که از رادیاتورهای افقی بارزتر هستند ، در حالت عادی تزئینی بیشتری دارند.

می تواند فضای زیادی را در اتاق مناسب آزاد کند.
برای اظهار نظر بسیار مناسب است – رادیاتورهای عمودی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

رادیاتور ستونی


رادیاتورهای ستونی از لوله هایی ساخته شده اند که به صورت ردیفی مرتب شده اند که از بالا و پایین به هم متصل می شوند و یک قسمت واحد را تشکیل می دهند (برخلاف رادیاتور دو صفحه). آنها اغلب از نظر طراحی سنتی ترند و احتمالاً همان چیزی است که هنگام گفتن “رادیاتور ویکتوریا” به ذهنم خطور می کند.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور پنلی