دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رادیاتور پره ای

هنگام ایجاد سیستم گرمایش مرکزی کارآمد نباید از رادیاتور های جدید غافل شد. در City Plumbing ما رادیاتورهای متنوعی را از رادیاتورهای گرمایش مرکزی گرفته تا رادیاتورهای طراح ، رادیاتورهای حوله ای حمام گرفته تا رادیاتورهای ستونی سنتی عرضه می کنیم. هر آنچه برای کمک به تکمیل پروژه عالی خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

انتخاب سبک مناسب رادیاتور بسیار مهم است و به چند عامل بستگی دارد. نوع بویلر بر روی ملک و اندازه اتاقی که می خواهید گرم کنید نصب شده است. City Plumbing تعداد زیادی رادیاتور را متناسب با هر شرایطی ذخیره می کند که از بهترین مواد ساخته شده اند تا از گرمایش کارآمد و اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

ما رادیاتورهایی داریم که متناسب با اتاقها و سبکهای مختلف از رادیاتور های ستونی متناسب با یک آشپزخانه به سبک کلاسیک گرفته تا رادیاتور های ریل حوله ای براق برای هر حمام طراحی شده اند. مهم نیست که پروژه شما چیست ، ما یک رادیاتور داریم که با آن مطابقت دارد.

چه نوع رادیاتوری برای پروژه من مناسب است؟

قبل از نصب رادیاتور پره ای ، لازم است دقیقاً تحقیق کنید که برای گرم کردن موثر یک اتاق به چه نوعی نیاز دارید. رادیاتورهای ستونی برای گرم کردن فضای اتاق با استفاده از آب گرم یا بخار مناسب هستند و در مقایسه با رادیاتورهای چدنی مقدار بیشتری گرما می رسانند.

همانطور که گفته شد ، آنها باید فضای کافی در اطراف خود داشته باشند تا یک اتاق را به طور م heatثر گرم کنند ، بنابراین رادیاتور مناسب شما به اتاقی بستگی دارد که می خواهید آن را درون آن قرار دهید.

برای سهولت نصب و سیستم کلی کارآمدتر ، رادیاتورهای الکتریکی می توانند برای هر کسی که به دنبال یک جایگزین قدرتمند برای سیستم های گرمایش مرکزی با گاز است ، یک انتخاب مناسب باشد.

آیا قطعات و لوازم جانبی اضافی را برای سیستم های گرمایشی ذخیره می کنید؟

ما در City Plumbing به داشتن هر آنچه در یک مکان نیاز دارید افتخار می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که یافتن قطعات و لوازم جانبی رادیاتور تا حد ممکن آسان است. چه شما نیاز به خرید یک راهنمای لوله یا مجموعه ای از شیرهای رادیاتور داشته باشید ، ما چیزی برای همه داریم. ما همچنین مقدار زیادی دیگ بخار و لوله کشی مختلف را برای ایجاد یک سیستم گرمایش مرکزی کامل ذخیره می کنیم.

اگر نصب خاصی را در ذهن دارید ، بهترین مارک های رادیاتور پنلی موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهیم. اینها شامل استلراد ، هالسیون ، بارلو ، Rettig و Towelrads می شود.

چرا رادیاتور را از City Plumbing بصورت آنلاین خریداری کنیم؟

ما بیش از 35 سال پیشرو در تامین رادیاتور بوده ایم. با بیش از 370 شعبه در سراسر کشور ، ما به راحتی در هر پروژه ای که دارید به شما کمک می کنیم. رادیاتورهای خود را امروز با ما برای بهترین قیمت ممکن و خدمات عالی به مشتریان سفارش دهید.

به مشاوره بیشتری نیاز دارید؟

کارکنان شعبه دوستانه و متخصص ما همیشه آماده هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. امروز با شعبه محلی خود تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور پره ای در لینک روبرو : رادیاتور