دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب رادیاتور فولادی و رادیاتور آلومینیومی

مزایای رادیاتور فولادی

1 ، اثر خنک کننده رادیاتور فولادی بسیار بهتر از رادیاتور چدنی سنتی است.

2 ، برای برخی از فولادهای جدید مطلوب ، کیفیت بسیار پایدارتر از رادیاتور چدنی سنتی است. توانایی فشاری بالا ، آسان برای نصب و نگهداری ، هزینه متوسط ​​تر است ، به طور گسترده ای در داخل و خارج از کشور استفاده می شود.

3 ، رادیاتور فولادی جدید می تواند بسیاری از ویژگی های اضافی ، مانند استفاده از رادیاتور شکل می تواند خانه را در صفحه نمایش ، محافظ ، صندلی و نرده راه پله انجام دهد. اگر با لوازم جانبی متنوع باشد ، می توان از آن به عنوان حوله حمام و قلاب لباس نیز استفاده کرد.

معایب رادیاتور فولادی

رادیاتور فولادی خود اثر ضد خوردگی ندارد ، بنابراین اکسیداسیون راحت تر است. بسیاری از تولیدکنندگان روی رادیاتور پنلی یک درمان نگهدارنده انجام داده اند ، اما فناوری ضد خوردگی بسیار متفاوت است. بنابراین لازم است رادیاتور فولادی را با اطمینان از کیفیت تولید کنندگان انتخاب کنید.

مزایای رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی ضد خوردگی از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است که توسط تامین کنندگان بین المللی اکستروژن آلومینیوم ساخته شده است. ظرفیت ذخیره آب زیاد ، بازده حرارتی بالا و صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست بسیار کارآمد و صرفه جویی در انرژی است.

رادیاتور ایرفویل آلیاژ آلومینیوم: پذیرش آب استوانه ای با دیواره ضخیم ، تابش بال آلومینیومی ، با ظرفیت تحمل فشار بالا. وزن سبک ، رد پای کوچک ، جمع و جور ، تصفیه شده ، نصب آسان. خنک کننده دو بال ، بازده حرارتی بالا. رسانه توسط درمان ضد خوردگی ، رشد برای زندگی ، بیشتر استفاده می شود.

معایب رادیاتور آلومینیومی

ضعف رادیاتور آلومینیومی از خوردگی آب قلیایی می ترسد ، که به دلیل خواص فلزی آن است ، بنابراین شرایط استفاده از رادیاتور آلیاژ آلومینیوم این است: مقدار pH = 5-8 آب قلیایی ضعیف خنثی.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور