دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید انواع رادیاتور مناسب

مسلم است ، اما یک تعویض بازی است: در شرایط مدرن امروزی ، رادیاتور پنلی گرمایش مرکزی امری مسلم است. مشاهده رادیاتورها ، کنترل های ترموستاتیک و شیرها در هر خانه یا محیط تجاری سر کار نمی کند. این کالاها کالاهایی هستند که به سادگی از نظر ارزش در نظر گرفته می شوند.

به نظر می رسد این یک مانع مدرن باشد ، اما حرارت مرکزی تقریباً به 2000 سال قبل برمی گردد و اولین سیستم ها در میان بقایای متعلق به رومی ها پیدا شد. با این حال ، مفهوم گرمایش مرکزی یک ایده جذاب است و سیستم های امروزی از نظر اولین سیستم های گرمایش مرکزی که طراحی شده اند ، در اصل کاملاً شبیه به هم هستند ، اما در عین حال ماهرانه تکامل یافته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه گرمایش ، تاریخچه جدول زمانی گرمایش را بررسی کنید.


ابتدا سیستم گرمایش مرکزی را بشناسید!


انتخاب سیستم مناسب می تواند کمی گیج کننده باشد. در اینجا ، ما چند نکته ، ترفند و پیشنهاد مفید ارائه داده ایم. ابتدا باید تعیین کنید که کدام سیستم گرمایشی برای خانه شما مناسب است؟

دیگ آبگرم رادیاتور که انتخاب می کنید در میزان انرژی شما استفاده می کند. در حال حاضر دیگ های آبگرم مختلفی در بازار وجود دارد و این می تواند انتخاب مناسب برای خانه شما را دشوار کند.

در حال حاضر دو نوع مختلف دیگ آبگرم موجود است. با انتخاب صحیح ، آب و حرارت دقیقاً درصورت نیاز به شما تضمین می شود. طبق قوانین اخیر ، همه 

دیگ های معمولی رادیاتور


در دیگ های آبگرم رادیاتور ایران یک مخزن ذخیره وجود دارد که آب را در خود نگه می دارد. یک دیگ آبگرم رادیاتور معمولی مخزن آب را گرم می کند ، جایی که ذخیره می شود تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید. مشکل این نوع دیگ آبگرم رادیاتور این است که به محض استفاده از تمام آب گرم ، ممکن است مدتی طول بکشد تا دوباره گرم شود. خبر خوب این است که مخازن آب مدرن می توانند مقدار زیادی آب گرم ذخیره کنند ، بنابراین شما می توانید از یک مخزن دو حمام مناسب بگیرید.

از آنجا که شما باید یک سیلندر آب گرم را به سیستم خود متصل کنید این دیگهای بخار رادیاتور اغلب فضای بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند ، این امر باعث می شود که نصب کمی دشوارتر باشد ، اما خبر خوب این است که دیگهای آبگرم رادیاتور مدرن معمولاً بسیار کم مصرف هستند و می توانند برای اطمینان از گرم شدن بسیار خوب منزل خود تنظیم کنید.

دیگ های آبگرم ترکیبی رادیاتور


این دیگهای آبگرم به دیگهای آبگرم “Combi” معروف هستند و آب را مستقیماً از شبکه برق گرم می کنند. این بدان معناست که به مخزن ذخیره سازی احتیاج ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید به اندازه نیاز آب گرم تهیه کنید. بیشتر این که این نوع دیگ آبگرم انواع رادیاتور برای خانه های کوچکتر که ممکن است فضای زیادی نداشته باشد ایده آل است.

دیگهای بخار ترکیبی نیز خوب هستند زیرا از فشار شبکه بهره مند می شوید ، بنابراین نیازی به خرید پمپ دوش اضافی نخواهید داشت تا بتوانید از جریان آب خوبی لذت ببرید. این نوع دیگ بخار در مورد گرمایش خانه بسیار مناسب است زیرا ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا رادیاتور شما گرم شود و در صورت نیاز گرما را به شما می دهد.

داشتن دیگ بخار ترکیبی یک ضرر جزئی دارد ، اما در صورت تقاضای بیش از یک دستگاه برای آب ، فشار ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. بنابراین ، اگر ماشین لباسشویی آب بخواهد ، و کسی تصمیم بگیرد شیر آب را در حمام روشن کند ، فشار کاهش می یابد.

دیگهای بخار ترکیبی و رادیاتورهای مرتبط با آنها گزینه های بسیار محبوب هستند. از آنجا که آب مستقیماً از شبکه برق گرم می شود ، نیازی به انتظار برای رسیدن به دمای مطلوب نیست.

بنابراین ، دیگ بخار ترکیبی نیازی به مخزن آب یا سیلندر آب گرم ندارد. آنها کاملاً کوچک هستند و بیشتر آنها از مخزن خارجی استفاده نمی کنند. بنابراین ، یک دیگ بخار “ترکیبی” مناسب برای خانه ها یا آپارتمان های کوچکتر است که به ظرفیت گرمایشی گسترده ای نیاز ندارند.

دیگ های بخار سیستم رادیاتور

دیگ بخار سیستم با تأمین گرما به حرارت مرکزی و آب گرم به استوانه ذخیره شما کار می کند. این یک دیگ بخار فقط با حرارت است که دارای یک اصل کار مشابه با دیگ بخار معمولی است. با این حال ، اجزای اضافی مانند مخزن انبساط و یک دریچه آزاد کننده فشار در دیگ بخار تعبیه شده است. برای ذخیره آب گرم لازم است مخزن ذخیره آب گرم وجود داشته باشد ، اما نیازی به مخزن آب سرد نیست.

دیگهای بخار سیستم رادیاتور بهترین راه حل برای خانوارهایی است که بیش از یک سرویس بهداشتی و تقاضای آب زیادی دارند. بنابراین ، اینها به کمی فضای اضافی نیاز دارند. فایده اصلی این سیستم ها این است که می توان آب گرم را از مکانهای مختلفی عبور داد بدون اینکه گرما از بین برود. سیستم های آب بندی شده معمولاً در خانه های با اندازه متوسط ​​استفاده می شوند.

این نوع سیستمی است که از اجزای بسیاری به همراه دیگ بخار تشکیل شده است. اینها شامل کنترل های گرمایشی ، سیلندر آب گرم ، مخزن ذخیره آب سرد و مخزن تغذیه و انبساط است. چنین سیستمی شامل دو مخزن است که در زیر شیروانی واقع شده اند. یک مخزن از طریق شبکه اصلی آب سرد می کشد در حالیکه دیگری دیگ بخار را تغذیه می کند و آب گرم شده را مدیریت می کند.

یکی دیگر از مولفه های مهم هنگام خرید رادیاتور مناسب ، حول و حوش نوع سوخت مورد نظر شما می چرخد. این امر با هزینه و همچنین نوع سیستم به کار رفته روبرو خواهد شد.

برخی از منابع انرژی شامل LPG ، نفت ، گاز طبیعی و برق هستند. در طی یک دوره ده ساله ، گاز طبیعی ارزانترین گزینه برای انتخاب با حداقل تأثیرات زیست محیطی است.

نگرانی نهایی از دیدگاه عملی تر است. نصب برخی سیستم ها در خانه های قدیمی یا خانه هایی که فضای محدودی دارند ممکن است دشوار باشد. به خاطر داشته باشید که رادیاتورهای گرمایش مرکزی و سیستم های مرتبط با آنها سرمایه گذاری بسیار واقعی هستند و می توانند ارزش زیادی به خانه شما بیفزایند. در اینجا چند نکته وجود دارد که فقط در زمان انتخاب یک دیگ بخار کمک می کند:

به اندازه ملک خود و تعداد اتاق هایی که می خواهید گرم کنید فکر کنید
همچنین باید در نظر بگیرید که چه تعداد از افراد به طور همزمان می خواهند از آب استفاده کنند. اگر بیش از دو نفر در خانه خود زندگی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که دیگ بخار تهیه می کنید که قبض های زیادی را برای شما ایجاد نمی کند.


آیا شما نیاز به تهیه رادیاتور کارآمد دارید؟ آیا مصمم هستید که حداکثر سود را از دیگ بخار خود ببرید ، در حالی که کمترین قیمت رادیاتور را می توانید پرداخت کنید؟ کم مصرف ترین دیگ بخار “A” است. هزینه آن کمی بیشتر خواهد بود ، اما هزینه اضافی برای صورتحساب های پایین تر برای سال های آینده جبران می شود.


بدنبال دیگ بخار رادیاتور باشید که در صورت نیاز به شما آب و گرم کند. اگر هر روز فقط ممکن است کمی استفاده کنید ، ممکن است یک رادیاتور معمولی برای شما بهتر باشد. اگر فکر می کنید تقاضای زیادی برای آب وجود دارد ، ممکن است بخواهید رادیاتور ترکیبی را انتخاب کنید تا آب گرم شما هرگز تمام شود.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور