دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید حوله خشک کن

ما قبلاً در وبلاگ خود درباره مزایای حوله خشک کن بحث کرده ایم. و ما چگونگی انتخاب بهترین حوله خشک کن را برای افزایش فضای شما نیز بررسی کرده ایم. اما ما یک قدم جلوتر در این راهنمای خرید حوله خشک کن رفته ایم. در اینجا ، ما در مورد داغترین محصولات جدید موجود به شما مشاوره خواهیم داد. در پایان ، شما یک نمای کلی از همه چیزهایی که برای تصمیم گیری گرمتر حوله مناسب نیاز دارید ، خواهید داشت.
 
شما ممکن است متعهد به تغییر شکل کامل حمام باشید. ممکن است در حال به روزرسانی اتاق کوچکتر خود باشید ، یا فقط فکر کنید زمان مناسب برای انتخاب گزینه جدید گرمایش خانه مناسب است. راهنمای خریدار ما در مورد گرم کننده های حوله به شما کمک می کند تا یک تصمیم آگاهانه درباره حوله خشک کن بگیرید.

خرید حوله خشک کن


اخیراً ، حوله خشک کن رادیاتور تا حدودی از ویژگی های کمیاب در محل های اقامت ایالات متحده آمریکا بود. با این حال اخیراً بسیار ارزان تر و محبوب تر شده اند. پیشرفت های فنی ، عناصر طراحی پیشرفته و مواد ساخت بهتر کمک زیادی به این امر کرده است. گرمکن های حوله ای هم اکنون یک راه حل گرم کننده قابل دستیابی هستند که آرزو می کنید در هر منطقه از خانه زندگی کنید.
 
بنابراین چگونه می توانید حوله خشک کن را انتخاب کنید؟


نحوه استفاده از حوله خشک کن


قبل از تصمیم گیری در مورد خرید حوله خشک کن رادیاتور بوتان ، باید ایده مناسبی از نحوه استفاده منظم آن داشته باشید.
 
یک نقطه شروع واضح از نظر محل نگهداری حوله گرم شده شما ، حمام است. اما در مورد اینکه کدام فضا را انتخاب می کنید هیچ محدودیتی وجود ندارد. مناطق آشپزخانه و فرود از دیگر مکانهای نصب گرمکن حوله به ویژه محبوب هستند.
 
رخت کن ها و اتاقهای مجللی علاوه بر اتاقهای آبگرمکن ، گرمکن حوله ای نیز دارند.
 
حوله خشک کن سه نوع اصلی دارد ، مهم نیست که از چه طرحی انتخاب می کنید و در کجا قرار می گیرید. همین تعداد گزینه عملیاتی نحوه استفاده از مدل انتخابی شما را حکم می کند.

1 – حوله خشک کن برقی


حوله خشک کن برقی معمولاً در آپارتمان های بلندمرتبه یافت می شوند. اساساً ، در فضاهایی که گرمایش مرکزی گزینه مناسبی نیست.
 
حوله خشک کن های برقی برای یک برقکار حرفه ای بسیار آسان است. آنها مقرون به صرفه ترین راه حل حوله برای خرید و اجرای هستند. آنها تقریباً به طور انحصاری با عناصر طراحی مدرن عرضه می شوند. همین امر باعث می شود تا از نظر ظاهری یکی از جذاب ترین گزینه های گرم کننده حوله در بازار باشند.
 
قفسه های حوله برقی فقط به ساکنان ساختمان های بلند محدود نمی شود.
 
همچنین باید حوله خشک کن برقی را برای هنرستان ها در نظر بگیرید ، برای مثال. این یک خیابان واقعاً مناسب برای سفر است. هیچ تغییری در حرارت مرکزی شما لازم نیست. لازم نیست نگران گرفتن مجوز برنامه ریزی یا موارد مشابه باشید. در تمام مدت با یک حوله برقی کاملاً جدید پس انداز خواهید کرد! چه چیزی دوست داشتن نیست؟

2 – حوله خشک کن دوگانه سوز


حوله خشک کن دوگانه سوز ، بهترین مزایای لوازم خانگی لوله کشی و برقی را فراهم می کند. بنابراین جای تعجب نیست که آنها به محبوبیت خود ادامه دهند. عناصر گرمایش الکتریکی در این قفسه های حوله ای گنجانده شده اند. این عناصر همچنین به سیستم گرمایش مرکزی شما متصل می شوند.
 
حوله خشک کن از لوازم جانبی T شکل برای جداسازی آن از سیستم لوله کشی استفاده می کند. این کار را قادر می سازد تا به عنوان موجودی جداگانه از سیستم گرمایش عادی شما کار کند.
 
هر دو عنصر گرم شده برقی و لوله کشی ، تأمین ثابت حوله های گرم را تضمین می کنند. این مورد حتی در مواقع گرمتر گرم می شود که گرمایش مرکزی خاموش می شود.


3 – حوله خشک کن گرمایش مرکزی


بسیاری از خانه های ایالات متحده “خارج از شبکه گاز” تلقی می شود. گرمکن حوله خشک کن مرکزی تقریباً 50٪ از خانوارهایی که سیستم گرمایشی مرکزی دارند گزینه خوبی است. این گرمکن های حوله ای را می توان با یک جفت شیر ​​رادیاتور در سیستم گرمایش مرکزی موجود قرار داد.
 
حوله شما به همان روشی که رادیاتور استاندارد کار می کند ، عمل خواهد کرد. با این حال ، به یاد داشته باشید که گرمکن حوله ای شما در مقایسه با یک رادیاتور معمولی ، گرمای کمتری تولید می کند.

حوله خشک کن چه سایزی را باید انتخاب کنم؟


یک حوله خشک کن معمولی گرمای کافی را برای گرم کردن فضای حمام با اندازه کوچک تا متوسط ​​فراهم می کند.
 
بنابراین برای تصمیم گیری در مورد اندازه گرم کننده حوله ، باید در مورد فضای دیوار موجود فکر کنید. همچنین باید میزان حوله هایی را که انتخاب شما می تواند هر زمان باشد در نظر بگیرید.
 
از یک ماشین حساب BTU استفاده کنید تا ایده ای درباره گرمایی که برای فضای شما مناسب است ، بدست آورید. پس از تصمیم گیری در این باره ، مدلی به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید که بتواند حوله های مورد نیاز خانه شما را در آن جای دهد.


حوله خشک کن برای یک خانه کامل!
اگر شما یک خانواده خانوادگی با یک حمام نسبتاً کوچک دارید ، ممکن است بخواهید روی یک رادیاتور حوله نردبان با میله های افقی سرمایه گذاری کنید.
 
این حوله خشک کن ایران رادیاتور گزینه مناسبی است. این شامل چندین میله برای نگهداری حوله است. همچنین از طراحی پایین ورودی برخوردار است که فضای اطراف را به حداکثر می رساند.
 
و در حالی که این مدل دارای طراحی صفحه تخت است ،رادیاتور گرمکن های حوله ای منحنی مشابه نیز موجود است. سبک های متضاد عملاً بازتاب گرمای یکدیگر را نشان می دهند. بنابراین در نهایت انتخاب شما می تواند براساس اولویت شخصی شما انجام شود.
 
حوله خشک کن به سبک نردبان فقط قابلیت و سبک را به خانه شما اضافه نمی کنند. آنها همچنین حس آشکاری از جذابیت طراح را در خود جلب می کنند.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور حوله خشک کن در لینک روبرو : رادیاتور