دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سیستم های گرمایش رادیاتور

یکی از ماندگارترین سیستم های گرمایش منازل در بازار رادیاتور پنلی است. برخی از رادیاتورها در اواسط دهه 1800 اختراع شده اند و به گفته آنها قدیمی است. اما رادیاتورهای گرمایش خانگی مدرن کم مصرف و کم مصرف هستند و ممکن است گزینه مناسبی برای برخی صاحبان خانه باشد.

سه سیستم گرمایش رادیاتور خانگی وجود دارد: بخار ، آب گرم و برقی. هر سه با گرم کردن یک مایع و انتقال گرما به یک خانه یا محل کار با استفاده از فرآیند همرفت عمل می کنند.

رادیاتورهای گرمایشی ، رادیاتورهای آب گرم و بخاری های رادیاتور برقی ، آه من!
متوسطی که در دیگ بخار گرم می شود بیشترین تفاوت بین …

رادیاتورهای گرمایشی


رادیاتور آب گرم و بخاری رادیاتور برقی.
رادیاتورهای بخار و آب گرم به آب متکی هستند ، در حالی که بخاری های رادیاتور برقی از نوعی روغن معدنی استفاده می کنند که معمولاً “روغن انتقال حرارت” یا “روغن حرارتی” نامیده می شود.
در رادیاتور بخار آب در دیگ بخار گرم می شود تا اینکه بخار شود. بخار سپس در سراسر خانه با استفاده از یک سری لوله ها هدایت می شود تا:

رادیاتورهای چدنی مستقل
رادیاتورهای سرامیکی
سیستم بخار پایه


بخار سپس گرما را تابانده و از طریق همرفت اتاق را گرم می کند. هنگامی که بخار متراکم می شود ، دوباره به داخل دیگ بخار اصلی قیف می رود.

رادیاتورهای بخار بخار چدنی قدیمی ترین شکل رادیاتور بخار بخار هستند. اگر یک خانه قدیمی یا آپارتمان شهر بزرگ با سیستم گرمایش رادیاتور اصلی دارید ، احتمالاً یک رادیاتور بخار بخار چدنی است. رادیاتورهای بخار بخار چد طولانی ترین زمان برای گرم شدن دارند و در هنگام لمس گرم هستند. بعید به نظر می رسد که یک صاحبخانه بخواهد رادیاتور بخار بخار چدنی را در خانه جدیدی نصب کند ، زیرا رادیاتورهای بخار پایه کاملاً محرمانه تر هستند و رادیاتورهای بخار سرامیکی گرم نیستند.

رادیاتور آب گرم


رادیاتورهای آب گرم برخلاف رادیاتورهای حرارتی بخار ، به جریان مداوم آب گرم متکی هستند. از رادیاتورهای آب گرم نیز گاهی اوقات برای تأمین انرژی سیستم های گرمایش کف تابشی استفاده می شود.

بخاری رادیاتور برقی


بخاری های رادیاتور برقی تقریباً مانند رادیاتور بخار کار می کنند ، اما با گرم کردن یک نوع روغن معدنی خاص. بخاری های رادیاتور برقی معمولاً به صورت واحدهای منفرد و نه به عنوان سیستم مرکزی نصب می شوند ، به صاحبان خانه اجازه می دهد تا به راحتی گرما را در مناطق استفاده نشده از خانه خود خاموش کنند.

بخاری های رادیاتور برقی بخاری پرتابل نیستند زیرا به صورت جداگانه در مناطق یک خانه نصب می شوند. این گزینه برای آب و هوای گرم به بهترین وجهی مناسب است زیرا به اندازه یک سیستم کل خانه سازنده نیست.

کدام سیستم گرمایش در منزل برای من بهترین است؟


انتخاب سیستم گرمایش منزل یک تصمیم شخصی است. بسته به سن و زیرساخت های فعلی خانه شما ، بهبود سیستم موجود ممکن است آسان تر باشد. اگر فرزند خردسال دارید و نگران ایمنی رادیاتور چدنی هستید ، ممکن است بخواهید آن را با یک مدل سرامیکی جدید جایگزین کنید. برای کمک به یافتن راه حل مناسب رادیاتور گرمایش خانه برای خانه خود ، برای مشاوره رایگان و خرید رادیاتور با بامین تهویه با شماره 02188306500 تماس بگیرید.


ما در بامین تهویه اهمیت گرم و ایمن نگه داشتن خانواده را درک می کنیم. از کوره ها گرفته تا رادیاتورها ، تکنسین های مجاز ما انواع سیستم های گرمایشی را در خانه ها و مشاغل سراسر ایالات متحده و کانادا نصب ، تعمیر و تعویض می کنند. اگر به خدمات گرمایشی نیاز دارید ، به بامین تهویه نیاز دارید. نفس خود را راحت بدانید که بامین تهویه در کار است! قرار ملاقات را بصورت آنلاین ترتیب دهید یا مکانی را در نزدیکی خود پیدا کنید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور