دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تفاوت رادیاتور تک پنلی و رادیاتور دو پنل

رادیاتورها برای انجام یک کار کاری اختراع شده اند تا یک اتاق را تا آنجا که ممکن است گرم نگه دارند. بدیهی است که اندازه اتاق شما اندازه رادیاتور پنلی مناسب برای آن را تعیین می کند و شما می توانید از رادیاتورهای تک پانل یا دو پانل استفاده کنید.

برای اتاقهای بزرگ و استاندارد ، رادیاتور های دو صفحه با کارآیی بیشتر هستند. رادیاتورهای تک پانل گرمای کمتری از خود ساطع می کنند زیرا سطح کمتری برای تولید گرما دارند. افزودن “پره ها” در داخل رادیاتور دو صفحه – ورق های فلزی که بین پانل ها روی رادیاتورهای استاندارد زیگزاگ می شوند – به افزایش بیشتر سطح حتی بیشتر کمک می کند ، به این معنی که رادیاتورهای دو صفحه بیش از دو برابر مقدار گرمای رادیاتور یک صفحه را ساطع می کنند .

از رادیاتورهای تک پانل کجا استفاده کنید


رادیاتورهای تک پانل برای اتاقهای کوچکی که فضای آنها مشکلی ایجاد می کند مناسب ترند. شما نه تنها به گرمای بیشتری که یک دو برابر تولید می کند ، احتیاج ندارید ، بلکه تا این حد از دیوار هم دور نخواهند بود. این بدان معناست که آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و در مناطق باریک مردم را قادر می سازد بدون خطر برخورد به آن از کنار آنها عبور کنند.

می توان رادیاتورهای تک پانلی مجهز به باله های همرفت را که باعث کارآیی بیشتر آنها می شود ، دانست ، اما این بدان معنی است که رادیاتور آنچنان بر روی دیوار قرار نمی گیرد ، بنابراین اگر فضا باریک باشد ، ایده خوبی نیست .

رادیاتورهای دو پانل طراح


رادیاتورهای دو صفحه ای “استاندارد” که اکثر مردم در خانه های خود دارند ، ممکن است کارآمد باشند ، اما بگذارید صادقانه بگوییم ، آنها از نظر زیبایی شناسی چیز زیادی به اتاق نمی دهند. به همین دلیل است که رادیاتورهای طراح همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند – آنها نه تنها به طرز شگفت انگیزی کارآمد هستند ، بلکه چنان جذاب هستند که در نوع خود آثار هنری محسوب می شوند.

ما طیف وسیعی از رادیاتورهای دو پانل طراح را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید از سطح اضافی و تولید گرما استفاده کنید. رادیاتور آلومینیومی شیک دارای طیف وسیعی از رنگ ها و رنگ های پایان می باشد و اگر فقط فضای باریکی روی دیوار خود دارید ، به عنوان رادیاتور عمودی به صورت فارغ التحصیلان نیز موجود است.

برای هنرستان ها یا اتاق های کوچک که تنها محل قرار دادن رادیاتور در زیر پنجره است ، رادیاتور چند منظوره یک انواع رادیاتور دو صفحه ای کوچک ، اما بسیار کارآمد است.

و اگر واقعاً می خواهید طراحان زیادی ایجاد کنید ، رادیاتور اسلو را امتحان کنید. طرح افکت موج به صورت رادیاتور دو صفحه در دسترس است ، یا می توانید با عبور صاف از لوله ها ، مقداری چیز را با هم مخلوط کرده و الگویی جذاب ایجاد کنید که یک نقطه صحبت عالی (یا شاید حتی یک موضوع داغ!) ایجاد کند.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور