دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید رادیاتور

برای گرم ماندن مقداری سبک تزریق کنید
رادیاتورهای جدید می توانند راهی عالی برای بهبود کارایی گرمایش خانه و به روزرسانی نمای اتاق باشند.

شما مجبور نیستید به اندازه و سبک رادیاتوری که جایگزین می کنید محدود شوید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که متناسب با سبک شماست و مقدار مناسب گرما را برای اتاق شما ایجاد می کند.

در این راهنما ، آنچه را که باید هنگام خرید رادیاتور جدید در نظر داشته باشید ، به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شما با ماشین حساب دستی BTU آشنا خواهید شد که فقط با کلیک یک دکمه به شما تعداد رادیاتورهای اندازه و اندازه مورد نیاز را می گوید.

چند و چه اندازه رادیاتور نیاز دارم؟

چه به رادیاتور لوله کشی یا برقی احتیاج دارید ، قبل از شروع کار باید در مورد BTU بدانید. ماشین حساب BTU ما با استفاده آسان به شما کمک می کند تا تعداد و میزان گرمایی که برای گرم کردن رادیاتورهای جدید خود استفاده می کنید را بررسی کنید. تنها چیزی که باید بدانید ابعاد اتاق و نوع پنجره های شماست.

رادیاتور خود را از کجا نصب کنم؟


مدتی را به جایی که می خواهید رادیاتور خود را آویزان کنید اختصاص دهید. نوع دیوار به شما در مورد بهترین اندازه و سبک رادیاتور برای اتاق شما سرنخ می دهد.
اگر دیوار از سنگ تراشی ، آجرکاری یا سنگ تراشی ساخته شده باشد ، بیشترین انتخاب رادیاتور را خواهید داشت. با اتصالات مناسب می توان رادیاتورهای بزرگتری را از دیواره های جامد محکم آویزان کرد.
اگر دیوار از تخته گچ ساخته شده و فضای توخالی پشت آن وجود دارد (دیوار گچ یا دیوار گلدان) ، باید محل کار گل میخ ها را مشخص کنید. گلاب گلاب ابزاری مفید است که به راحتی این موارد را پیدا خواهد کرد. گل میخ ها قوی ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید از این قسمت آویزان شود.
سعی کنید از نصب رادیاتور خود در پشت مبلمان بزرگ اجتناب کنید ، گرما را از سفر در اتاق متوقف می کنید.
اگر آن را به دیواره خارجی آویزان کرده اید ، عایق کاری را فراموش نکنید ، این کار به راحتی با بازتابنده گرما انجام می شود.

لوله کشی یا برقی؟


خانه ما یا از سیستم گرمایش مرکزی لوله آب گرم یا رادیاتور برقی استفاده خواهد کرد.

اگر می خواهید رادیاتورهای بیشتری را تعویض یا اضافه کنید ، احتمالاً می خواهید از سیستمی که در حال حاضر دارید استفاده کنید – اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تعویض کنید.

به عنوان مثال ، نصب رادیاتور برقی می تواند در مکانی که در حال حاضر سیستم گرمایش مرکزی شما کار نمی کند ، آسان تر باشد ، بنابراین می تواند یک راه حل مناسب برای تبدیل انبار ، الحاقات و اتاق های عادی باشد.

رادیاتور لوله کشی سیستم های آب گرم لوله کشی از یک دیگ بخار برای گرم کردن آب گرم استفاده می کنند که سپس از طریق لوله ها در اطراف خانه شما گردش می کند.
رادیاتورهای الکتریکی رادیاتورهای الکتریکی به طور متمرکز کنترل نمی شوند ، در عوض در هر اتاق کنترل می شوند. سبک های مدرن باریک است ، نصب آن آسان است و فقط به منبع برق در خانه شما احتیاج دارد. بعضی از مدل ها “plug and go” هستند و می توانند به یک پریز پلاگین معمولی متصل شوند ، برخی دیگر برای نصب به برق نیاز دارند.

انتخاب سبک خود


رادیاتورهای گرمایش مرکزی


این رادیاتورها بیشترین بازده گرمایی و بیشترین بازده گرمایی را در بین تمام انواع رادیاتورهای لوله کشی دارند و این باعث می شود که در بسیاری از خانه ها به یک انتخاب محبوب تبدیل شوند. آنها از پانل های موج دار (کنوکتور) برای تابش گرما به اتاق استفاده می کنند.

می توانید سبک های تک صفحه ای را برای اتاق های کوچکتر یا پنل های دوتایی که گرمای بیشتری تولید می کنند ، تهیه کنید و از دیوار دورتر بمانید. برای بیشترین میزان تولید حرارت ، یک رادیاتور سه گانه در نظر بگیرید که از ترکیب سه صفحه و سه کانکتور استفاده می کند. برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است ، همچنین اگر فضای اتاق را گسترش دهید و نمی خواهید رادیاتور اضافی نصب کنید ، ایده آل هستند.

رادیاتورهای چدنی

گرم شدن و خنک شدن رادیاتورهای چدنی مدت بیشتری طول می کشد و پس از خاموش کردن گرمایش ، آنها را گرم نگه می دارد. این به این معنی است که آنها انتخاب بسیار خوبی برای اتاق های بزرگ با سقف بلند هستند.

این سبک برای یک خانه دوره قدیمی بسیار مناسب است ، یا می تواند یک ویژگی زیبا در دکوراسیون معاصر باشد.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور