دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع رادیاتورها

در این مقاله انواع رادیاتورهای موجود در مورد شما و شما بحث خواهیم کرد. کیفیت های مختلفی را که دارند ، بنابراین می توانید از گرمایی کارآمد که دیگ جدید شما تولید می کند استفاده کنید.

رادیاتورهای صفحه تخت


یک رادیاتور صفحه تخت در ابتدایی ترین حالت خود شامل یک صفحه واحد است که در طی آن گرما تحویل داده می شود و به داخل اتاق پخش می شود. با انتخاب رادیاتور دو پانل که باعث افزایش 100 درصدی خروجی می شود ، می توانید میزان گرمایی آن را بهبود بخشید. با این حال ، به طور کلی تأثیر رادیاتورهای صفحه تخت برای گرم کردن یک اتاق بهترین نیست.

یکی از راه های مقابله با این نقص در رادیاتورهای صفحه تخت این است که به یک رادیاتور رایج تر بپردازید: یک رادیاتور کنوکتور. کنوکتورها با جوشکاری باله ها در پشت رادیاتور صفحه تخت ساخته می شوند تا حرکت هوای گرم شده را هم روی رادیاتور و هم زیر آن ایجاد کنند ، و این امر در گرمایش یک اتاق بسیار موثرتر از رادیاتور یک صفحه ای معمولی است. باز هم می توان رادیاتورهای کانوکتور را دو برابر کرد تا کارایی آنها افزایش یابد.

رادیاتور جمع و جور


رادیاتورهای جمع و جور فقط با تفاوتهای جزئی در طرحهای فوق ، مشابه رادیاتورهای كنوكتر هستند ، اما همچنین از یك مشبك در قسمتهای بالا و پانلهای انتهایی برای مخفی كردن باله های كنفورتر برخوردار هستند. طراحی جمع و جور یک طراحی مدرن بسیار محبوب است که دارای یک نکته منفی است. از آنجا که مشبک باله های کنوکتور را در داخل آن قفل می کند ، ممکن است گرد و غبار سخت شود ، بنابراین با گذشت زمان قسمت داخلی رادیاتور پنلی در گرد و غبار غوطه ور می شود که ممکن است برای دیدن آن تلاش کنید.

رادیاتورهای طراح


امروزه به طور فزاینده ای محبوب رادیاتورهای طراح ساخته می شوند ، یکی از زیر مجموعه های آنها نرده های حوله ای است که اکثر مردم در حمام خود نصب می کنند. هرچند که رادیاتورهای طراح کوتاه می آیند ، زمانی است که می خواهیم در واقع یک اتاق را گرم کنند. رادیاتورهای طراح بهره وری را فدای زیبایی می کنند ، بنابراین باید خوب فکر کنید که آیا رادیاتورهای طراح برای شما و خانه شما مناسب هستند یا نه ، به خصوص اگر پیر هستید یا بچه های کوچکی دارید که نگران آن باشید.

رادیاتورهای دمای سطح پایین


این طرح برای آن دسته از خانه هایی که خطر سوزاندن شخصی بر روی رادیاتور شما بیشتر از حد معمول است مانند در خانه هایی که کودکان کودک یا سالخوردگان دارند ، ایده آل است. این رادیاتورها به همان اندازه که رادیاتورهای دیگر مانند رادیاتورهای جمع و جور و شوفاژ فوق گرم تولید می کنند ، گرما تولید می کنند ، اما در یک محفظه بیرونی محصور شده اند که در حالی که در داخل گرما تولید می شود ، گرم و لمس باقی می ماند ، همانطور که انتظار دارید.

بخاری های هوای کنوکتور


طرح نهایی رادیاتور موجود در لیست ما برای خانه هایی مناسب است که فضای کمی دارند یا فضای کمی برای پس انداز دارند. به عنوان مثال می توان آن را در زیر کابینت های آشپزخانه قرار داد و با گرم کردن خود با استفاده از سیستم گرمایش مرکزی تقریباً مانند سایر رادیاتورها کار می کند ، اما برای گرم کردن اتاق و نه کمد بالای آن ، این رادیاتورها دارای یک فن را برای دمیدن هوای گرم به داخل اتاق. این بدان معنی است که آنها یک بخاری بسیار کارآمد هستند و گرمای آنها را می توان بلافاصله احساس کرد. به همین ترتیب ، در ماه های تابستان می توان بخاری را تغییر داد تا هوای خنک تری را منفجر کند و دمای اتاق را کاهش دهد.

Ebberns حمام ، آشپزخانه و اتاق خواب سفارشی را به مناطق Hemel Hempstead و Watford و فراتر از آن ارائه می دهد. ما همچنین یک سرویس لوله کشی متخصص متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم. تجربه 35 ساله ما بدان معنی است که ما همیشه می توانیم بهترین رادیاتورها و دیگ آبگرم را برای خانه شما توصیه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، امروز با تیم دوستانه ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور