دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نحوه افزایش کارایی رادیاتورها

یافتن روش صحیح گرمایش خانه آسانتر از انجام کار است. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای افزایش کارایی شما آورده شده است.

درست کردن کارایی رادیاتور یک امر دشوار است ، به ویژه با گرمایش پراکنده بسیاری از خانه ها. به همین دلیل بسیاری از رادیاتورهای آنلاین در شرکت هایی مانند بامین تهویه کاملاً بهینه شده اند تا حد امکان کارآیی داشته باشند. با این حال واقعیت این است که بیش از یک رادیاتور کارآمد برای به حداکثر رساندن بازده گرمایش خانه شما نیاز دارد. در پایان روز ، رادیاتور باید به طور مناسب قرار گیرد و متصل شود تا بیشترین بازده را در یک خانه بدست آورد.

برای کسانی که دوست دارند با محیط زیست سازگارتر باشند و اثر کربن خود را کاهش دهند ، این تکنیک ها را امتحان کنید تا خانه خود را تا آنجا که ممکن است برای کمترین حد ممکن گرم کنید. کاملاً ساده است اگر شما هک ها را یاد بگیرید.


مبلمان و رادیاتور شما

مشکلی که بسیاری از خانه ها با آن روبرو هستند این است که رادیاتورهای خود را در پشت مبلمان قرار می دهند. به عنوان مثال ، تعجب آور نیست که یک رادیاتور را در اتاق نشیمن پشت مبل قرار دهید. بخشی از دلیل این امر این است که رادیاتور فضای دیوار را اشغال می کند و بنابراین افراد اغلب با مبلمان فضای دیوار را دو برابر می کنند. مانع این کار این است که مقدار زیادی از هوای گرم تابش شده توسط رادیاتور برقی از بین می رود و در مواد مبل یا صندلی جذب می شود. برای کارآیی رادیاتورها ، سعی کنید در هیچ یک از اتاق های شما مانع ایجاد نشود.

گرم کردن فضای کوچکتر

گرم کردن فضاهای کوچکتر ممکن است دشوار باشد ، به ویژه هنگامی که فضای شما زیاد است. این بدان معنی است که شما باید در یک رادیاتور سرمایه گذاری کنید که از ارتفاع به نفع خود استفاده کند ، اگر رادیاتور شما فضای دیواری کمتری را اشغال کند اما به همان اندازه کارآمد باشد ، در این صورت در یک مکان مناسب برای یک خانواده دوستدار محیط زیست خواهید بود.

رادیاتورهای آنلاین زیادی وجود دارند که کوچک و جمع و جور و همچنین بلند هستند. نکته دیگر اینکه باید به خاطر داشته باشید با استفاده از رادیاتور ساخته شده از ماده ای که سریعتر گرم می شود ، مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم. این بدان معنی است که شما می توانید از انفجارهای کوتاه گرم گرما در اتاق های کوچکتر خود استفاده کنید تا کارایی را به حداکثر برسانید.

شیرهای رادیاتور ترموستاتیک

شیرهای رادیاتور ترموستاتیک متفاوت از شیر رادیاتور آلومینیومی طبیعی شما عمل می کنند. ترموستاتیک روی دمای خاصی تنظیم شده است که می تواند برای هر اتاق متفاوت باشد و سپس با استفاده از رادیاتور دمای اتاق را اندازه گیری می کند. در صورت عبور بیش از حد تنظیم شده از دما یا اجازه ورود آب به داخل رادیاتور ، شیر به آب رادیاتور می رسد تا فضای اتاق را بیشتر گرم کند. هدف از شیر رادیاتور ترموستاتیک این است که اطمینان حاصل کنید درجه بالایی از درجه حرارت خانه خود را کنترل می کنید و در نتیجه کارایی بیشتری دارید.

دام آشپزخانه

در مورد کارایی و کنترل گرما ، آشپزخانه مقصر بزرگ اتلاف انرژی است. به دلیل دفعات استفاده و میزان گرمای ناشی از آن ، گرمایش آشپزخانه به طور هم زمان با بقیه سیستم دیگ آبگرم دشوار است. این به این دلیل است که در زمان شام به دلیل گرم بودن وسایل موجود در خانه ، آشپزخانه را گرمتر می کنید و در زمان های دیگر ممکن است یخبندان باشد. برای مقابله با این موضوع ، مطمئن شوید که رادیاتور پنلی متناسب با فضا دارید و ممکن است در یک سوپاپ دوگانه سوز یا ترموستاتیک سرمایه گذاری کنید.

بحث حمام

حمام یک اتاق دیگر است که از گرمایش پراکنده رنج می برد. با وجود گرمای زیاد ناشی از حمامهای گرم و دوش و این واقعیت که حمام فقط گاهی اوقات در روز استفاده می شود ، جای تعجب نیست که برای نصب رادیاتور یک حمام کاملاً دشوار است. مطمئن شوید که یک رادیاتور نصب می کنید بیشترین فضای محدود و دارای قابلیت های سوخت دوگانه ، در کنار یک حوله خشک کن یا آینه ای چند منظوره به منظور استفاده از فضای محدود.

قبل از تابش ، عایق بندی کنید

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که خانه شما به خوبی عایق بندی شده است. اگر رادیاتور پنلی مستقیماً از خانه خارج شود ، رادیاتور کاملاً بی فایده است. ممکن است درهای شما نازک و کدر باشد ، به این معنی که هیچ هوایی در اتاق نمی ماند. برای این ، بهترین شرط شما این است که مطمئن شوید در هنگام گرم کردن یک اتاق درهای خود را بسته نگه دارید. ممکن است پنجره های شما نازک باشد و هوا زیادی خارج شود. اگر چنین است ، باید مطمئن شوید که پنجره ها را بسته نگه داشته اید و برای عایق بندی بیشتر آنها را شیشه دو برابر می کنید. یکی از راه های مبارزه با پنجره های پیش نویس این است که رادیاتور افقی کوچک خود را در زیر پنجره قرار دهید تا هوای گرم در اطراف اتاق شما همراه با برف شناور باشد.

آخرین و نه مهمترین نکته ، اطمینان از اینکه دیوارهای خانه شما دارای دیوارهای عایق بندی شده ای لازم است برای هر کسی که می خواهد خانه گرم داشته باشد ، حتی قبل از نصب رادیاتور.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور