دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا رادیاتور من گرم نمی شود؟

بعد از تمام این مدت که به مشورت رادیاتور مناسب ، اتصالات مناسب و آنچه در خانه شما بهتر به نظر می رسد پرداختید ، آخرین چیزی که می خواهید این است که رادیاتور به طور کلی کار خود را متوقف کند. هزینه ، زمان و تلاش برای نصب رادیاتور صرف می شود و احساس می کنید همه چیز بیهوده بوده و می تواند شما را ناامید و سرد کند. اکوسیستم رادیاتور یک سیستم پیچیده است ، که در قرن گذشته کامل شده است ، و بنابراین ممکن است اغلب برای کالیبراسیون به دست متخصص نیاز داشته باشد ، بسیاری از قطعات کار کل را ایجاد می کند.

هر یک از این قطعات باید بدون مشکل و همگام با سایر قسمتها کار کنند تا مطمئن شوید که رادیاتور شما در بهترین حالت کار می کند. با در نظر گرفتن این نکته ، کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید به عنوان صاحب خانه انجام دهید تا مطمئن شوید رادیاتور شما در بهترین حالت قرار دارد و به شما این قدرت را می دهد که کنترل خانه خود را در دست بگیرید.

اگرچه برخی از مشکلاتی وجود دارد که برای آنها باید به لوله کش مراجعه کنید ، اما بسیاری از آنها را خودتان می توانید برطرف کنید. این احساس خودکفایی نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه احساس غرور را نیز به شما هدیه می دهد. خانه شما خانه شما است و اینکه بتوانید آن را تعمیر و مراقبت کنید بخشی از نحوه کنترل انسان بر جهان طبیعی است.

رادیاتورهای سرد

چه رادیاتور ستونی باشد ، چه رادیاتور پانلی ، هیچ کس مایل به سرد شدن نیست. ایده خانه سرد زمانی که به آن نیاز دارید تا با تمام توان کار کند ، یک مشکل ناامید کننده است ، به ویژه هنگامی که زمستان در راه است یا در واقع در نوسان کامل است. اگرچه به نظر می رسد هیچ امیدی وجود ندارد ، اما با کمی حوصله و کمی کار کارآگاهی ، بدون فراخوانی سطوح لوله کشی می توانید دریابید که مشکل چیست.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است رادیاتور آلومینیومی به هیچ وجه روشن نشود. اینها شامل مشکل در دیگ بخار یا سیستم گرمایش مرکزی است که قلب خانه شما گرم می شود. اگر همه چیز در رادیاتور شما روشن است و از لحاظ تئوری باید کاملاً کار کند ، پس مشکل می تواند ریشه ای باشد.

برای این منظور ، ممکن است لوله کش بخاطر پیچیدگی ها و قانونی بودن که ممکن است در تعمیر دیگ آبگرم ایجاد شود ، مورد نیاز باشد. اگر دیگ بخار شما کار می کند ، ممکن است ارزش بررسی شیر ترموستاتیک رادیاتور را داشته باشد.

برای بررسی سوپاپ ترموستاتیک ، کافی است سر را از سر سوپاپ بردارید و ببینید که آیا پین داخل آزادانه به بالا و پایین حرکت می کند یا خیر. اگر به نظر می رسد این کار را نمی کند ، سپس یک ضربه دقیق به آن بزنید تا شل شود.

رادیاتورهای ولرم

رادیاتورهای ولرم می توانند حتی بیشتر مضحک باشند. بالا بردن گرمایش در اتاق و سپس مشاهده اینکه فقط تا حدی گرم شده است یک مشکل شگفت آور شایع است. قرار گرفتن در دمای مطلوب می تواند باعث آزار بسیار شود و معمولاً به دلیل نقص در رادیاتور در مقابل سیستم گرمایش مرکزی است. دلایل مختلفی می تواند برای این امر وجود داشته باشد ، از جمله تنظیمات ترموستات اتاق یا تنظیمات دما روی دیگ آبگرم. اگر مشکل مرتباً تکرار شود ، ممکن است ارزش تماس با لوله کش را داشته باشد. علت مشکل در اینجا ممکن است بسیار پیچیده باشد تا خود را برطرف کنید. در بیشتر مواقع ، دلایل ذکر شده در بالا معمولاً جواب می دهد و توسط صاحب رادیاتور به راحتی قابل رفع است.

فشار کم روی رادیاتورها

این مشکل اغلب در رادیاتورهای بلند ایجاد می شود. با توجه به ارتفاع آنها ، رادیاتور بلند می تواند تسلیم نیروهای جاذبه شود ، به ویژه اگر فشار در سیستم دیگ بخار شما خراشیده نباشد. برای رفع این مشکل ، سپس دو طرف دریچه های رادیاتور برقی را با استفاده از پیچ گوشتی سر تخت یا با دست باز کنید. بازکردن هر دو سوپاپ به شما این امکان را می دهد تا آب سرد اصلی را وارد کنید که باید بتوانید از ورود آن بشنوید. چشم خود را روی فشار سنج نگه دارید تا به 1.5 برسد. وقتی به این مرحله رسیدید ، هر دو سوپاپ را یکی یکی ببندید.

رادیاتور در بالا گرم و در پایین سرد است

رادیاتورهایی که در بالا گرم و در پایین سرد هستند اغلب تحت تأثیر سیستم گرمایش با لجن در آن هستند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که دیگ بخار از آب پر می شود و به دلیل اینکه از منبع آب بزرگ می آید ، مقداری آب ناخواسته و ناخالص وارد می کند. تجمع مواد معدنی در آب نیز می تواند به این امر بیفزاید. لجن در اطراف رادیاتورها به گردش در آمده و در قسمت پایین آنها گیر می افتد ، زیرا فشار آنقدر زیاد نیست که مواد جامد را به بالا و اطراف لوله ها فشار دهد. تجمع لجن می تواند منجر به مسدود شدن لوله ها شود ، مشکلی که باید توسط یک متخصص برطرف شود. یک متخصص سیستم گرمایش شما را از بین می برد و لجن اضافی را که معمولاً علت گرمایش ناهموار رادیاتور است ، از بین می برد.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک زیر : رادیاتور