دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نصب رادیاتور برقی: چقدر سخت است؟

یکی از مواردی که اغلب افراد را از ارتقاء سیستم گرمایش منزل باز می دارد ، اختلالی است که گاهی اوقات می تواند ایجاد کند. این روزها اکثر خانه ها دارای دیگ های گاز و سیستم متمرکز هستند که ارتقاء آنها دشوار است ، در حالی که کسانی که در آپارتمان ها یا خانه هایی که از برق استفاده می کنند زندگی می کنند ، ممکن است کمی راحت تر به نظر برسند. در هر صورت ، نصب رادیاتورهای برقی واقعاً آنطور که فکر می کنید دشوار نیست …

طی دو سال گذشته ، میزان سرمایه گذاری افرادی که روی گرمایش الکتریکی با مصرف انرژی بالا سرمایه گذاری کرده اند. تمیز ، کارآمد ، می تواند فوق العاده به نظر برسد ، و شاید مهمتر از همه ، می تواند به شما در کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در پول کمک کند.

هنگامی که به روش صحیح مدیریت می شوید ، برخی از رادیاتور برقی در بازار وجود دارند که می توانند درجه بالایی از کنترل بر گرمایش را به شما بدهند به طوری که واقعاً می توانید تفاوت قابل توجهی در قبض های انرژی خود مشاهده کنید.

آیا می خواهید کنترل هر اتاق را به صورت جداگانه در دست بگیرید؟ انجام شده. آیا دمای متفاوتی را در یک اتاق در ساعات مختلف روز می خواهید؟ آسان.

رادیاتورهای برقی با صرفه جویی در مصرف انرژی انگلستان را تحت تاثیر قرار داده است ، نه تنها به دلیل نگرانی فعلی در مورد واردات و قیمت گاز. با ورود مترهای هوشمند به خانه های انگلستان در سال آینده ، برق = کنترل. اما برخی از افراد هنگام به روزرسانی دچار تردید می شوند.

گاهی اوقات به این دلیل است که آنها به فناوری اعتماد ندارند و مایلند اطلاعات بیشتری را بیابند ، گاهی اوقات به این دلیل است که آنها فکر می کنند ارتقاء و نصب رادیاتورها به معنای کار سخت و گران قیمت است … اما این نمی تواند باشد دورتر از حقیقت

واقعاً نحوه نصب رادیاتور بستگی به نوع رادیاتور خریداری شده دارد. در رادیاتورهای برقی مستقیم ، ما متخصصان انتخاب محصولات با صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم که به راحتی با حداقل سر و صدا برای مشتری راه اندازی می شود.

آیا به برق کار نیاز ندارم؟


که همه چیز بستگی دارد. با استفاده از RC Wave ، بسته به نیاز خود و آنچه می خواهید به آن برسید ، یک گزینه دارید. ما به این نکته اشاره می کنیم که هر RC Wave را با یک دوشاخه استاندارد 3 پین بریتانیایی متصل می کنیم ، بنابراین می توانید رادیاتور پنلی خود را آویزان کرده ، مستقیماً به دیوار وصل کرده و شروع به کار کنید. اگر می خواهید چیزی «دائمی» یا شاید از نظر زیبایی داشته باشد (اگر آن را در سرتاسر خانه نصب می کنید ، مانند بسیاری دیگر) ، می توانید آنها را به مدار اصلی خانه خود متصل کنید.

ما توصیه می کنیم برای این کار از یک برقکار کمک بگیرید ، اما این کار سریع است ، و هنگامی که به برق وصل شدید ، آماده کار هستید. چه رادیاتورهای خود را وصل کرده باشید و چه به سادگی به طور دائم به دیوار متصل شده باشید ، هیچ تاثیری بر پتانسیل صرفه جویی در انرژی نخواهد داشت و نتیجه یکسان خواهد بود.

سازنده چطور؟ آیا به ابزارهای سنگین نیاز ندارم؟

قطعا نه. باز هم ، اگر یک سازنده در دست دارید ، ممکن است او بتواند این موارد را برای شما مناسب کند. اما RC Wave ، مانند سایر طیف های رادیاتور برقی با مصرف انرژی بالا ، بسیار آسان نصب می شود. هر رادیاتور آلومنیومی دارای دو براکت دیواری ، تمام پیچ ها و دوشاخه های مورد نیاز شما و یک قالب مفید است تا بتوانید آن را به راحتی و به راحتی روی دیوار قرار دهید. نمی تواند ساده تر باشد. رادیاتورها نیز بسیار سبک بوده و کار با آنها آسان است. یک نصب معمولی با کمک مداد و مته ممکن است حدود 10 دقیقه طول بکشد. سپس به سادگی آن را به برق وصل کنید ، برق را وصل کنید ، و کار خوبی نیست.

اگر بخواهیم آن را به مراحل تقسیم کنیم:

1. الگوی مقوایی را از جعبه بردارید و آن را روی دیواری که دوست دارید رادیاتور به آنجا برود قرار دهید

2. مداد خود را بردارید و روی دیواری که الگو به شما می گوید علامت بزنید ، سپس محلی برای دوشاخه های دیوار خود بکشید

3. دوشاخه ها را وارد کرده و سپس براکت ها را روی دیوار قرار دهید

4. در نهایت ، رادیاتور را به براکت ها وصل کرده و پیچ های ایمنی را در بالا محکم کنید

این چهار مرحله آسان برای راه اندازی کامل با یک رادیاتور برقی RC Wave کافی است و می توانید بنشینید و از گرمای صرفه جویی در انرژی از یک محلول گرمایش تمیز و اقتصادی لذت ببرید. دیگر نگران نوسان قیمت گاز نباشید و هنگامی که یک کنتور هوشمند نصب می کنید ، می توانید میزان مصرف انرژی روزانه خود را به طور کامل کنترل کنید. 

نصب رادیاتورهای برقی شما کار سختی نیست و اگر امیدوار هستید که به زودی به یک راه حل گرمایش کم مصرف ارتقا دهید ، اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب رادیاتورها ، پتانسیل صرفه جویی در هزینه آنها یا نحوه نصب و راه اندازی آنها به بهترین نحو دریافت کنید ، کافیست هر زمان با ما تماس بگیرید یا پیامی را در وب سایت ما بگذارید. ما سالها در جستجوی بهترین محصولات ، تحقیق در مورد آنها و تحویل آنها به خانه های شما صرف کرده ایم.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور برقی در لینک روبرو : رادیاتور برقی