دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رادیاتور خود را کجا نصب کنم؟

مدتی را صرف نگاه کردن به جایی که می خواهید رادیاتور خود را آویزان کنید کنید. نوع دیوار سرنخ هایی در مورد بهترین اندازه و سبک رادیاتور برای اتاق شما به شما می دهد.
اگر دیوار از سنگ تراشی محکم ، آجرکاری یا دیوار کشی ساخته شده باشد ، بهترین انتخاب شوفاژ را خواهید داشت. با تثبیت مناسب ، رادیاتورهای بزرگتر را می توان از دیوارهای محکم محکم آویزان کرد.
اگر دیوار از تخته گچ با فضای خالی پشت (دیوار گچ یا دیوار گل میخ) ساخته شده است ، باید محل کار ناودان ها را مشخص کنید. ناودان یاب یک ابزار مفید است که به راحتی آنها را پیدا می کند. میخ ها قوی ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید از آنها آویزان شود.
سعی کنید رادیاتور خود را در پشت قطعات بزرگ مبلمان نصب نکنید ، از حرارت در اطراف اتاق جلوگیری می کنید.
اگر آن را به دیوار خارجی آویزان کرده اید عایق کاری را فراموش نکنید ، این کار را می توان به راحتی با بازتابنده حرارت انجام داد.

لوله کشی یا رادیاتور برقی؟


خانه شما یا از سیستم گرمایش مرکزی آب گرم لوله کشی شده یا از رادیاتورهای برقی استفاده می کند.

اگر به دنبال تعویض یا افزودن رادیاتورهای بیشتر هستید ، احتمالاً می خواهید از سیستمی که در حال حاضر دارید استفاده کنید – اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تعویض کنید.

به عنوان مثال ، نصب رادیاتور برقی می تواند در محلی که گرمایش مرکزی شما در حال حاضر کار نمی کند ، آسان تر باشد ، بنابراین می تواند راه حل مناسبی برای تبدیل اتاق زیر شیروانی ، لوازم جانبی و باغ های سبز باشد.

رادیاتورهای لوله کشی سیستم های آب گرم لوله کشی از یک دیگ بخار برای گرم کردن آب گرم استفاده می کنند که سپس از طریق لوله ها در اطراف خانه شما به گردش در می آید.
رادیاتورهای برقی رادیاتورهای برقی به صورت مرکزی کنترل نمی شوند ، بلکه در هر اتاق جداگانه کنترل می شوند. سبک های مدرن باریک ، آسان برای نصب هستند و فقط به منبع برق اصلی در خانه شما نیاز دارند. برخی از مدل ها “plug and go” هستند و می توان آنها را به یک پریز معمولی متصل کرد ، برخی دیگر برای نصب نیاز به برق دارند.

دوگانه سوز

می توانید یک عنصر گرمایش ترموستاتیک اضافه کنید که رادیاتور شما را به یک سیستم دوگانه سوز تبدیل می کند. این دستگاهی است که در رادیاتور شما قرار دارد و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از برق ، رادیاتور آلومینیومی لوله کشی شده خود را گرم کنید. مزیت این امر این است که شما می توانید بدون استفاده از انرژی زیاد برای گرم کردن کل خانه خود ، به طور مستقل یکی از وسایل را مانند حوله حمام خود گرم کنید.

رادیاتورهای دوگانه سوز نسبت به رادیاتورهای معمولی و ریل های حوله ای ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را به شما ارائه می دهند ، زیرا می توان از آنها هنگام خاموش شدن سیستم گرمایش مرکزی استفاده کرد.

لوله کشی موجود خود را در نظر بگیرید
به محل لوله کشی خود نگاه کنید – آیا در امتداد دیوار اجرا می شود یا از روی زمین؟

اگر در امتداد دیوار حرکت می کنید ، اگر بخواهید اندازه یا سبک شوفاژ را تغییر دهید ، گزینه های زیادی خواهید داشت. یک رادیاتور بوتان جدید که عرض و عرض آن بیشتر از رادیاتور موجود است ، می تواند به راحتی با هرگونه لوله کشی اضافی بریده شود. انتخاب مدل باریک ممکن است مستلزم طولانی شدن لوله کشی باشد – اگر در این مورد مطمئن نیستید ، از یک لوله کش مجرب بخواهید.
اگر از روی زمین بلند شود ، این می تواند چند چالش ایجاد کند. اگر از جایگزینی با اندازه مشابه استفاده می کنید ، مشکلی ایجاد نمی شود ، اما اگر می خواهید اندازه یا سبک را تغییر دهید ، ممکن است برای جابجایی لوله ها ، کفپوش را بلند کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا اندازه دیوار یا ناحیه ای را که می خواهید رادیاتور را آویزان کنید ، فاصله بین لوله های موجود (داخل و خارج) و فاصله بین ناودانی را در صورت داشتن دیوار گل میخ اندازه بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور