دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا می خواهید رادیاتور پنلی بخرید؟

استاندارد رادیاتور پانلی ، که رادیاتور صفحه ای نیز نامیده می شود ، استاندارد مدل های شوفاژ است. مجموعه ما شامل بسیاری از رادیاتورهای پانلی ، با اندازه ها و طرح های مختلف و خروجی حرارت بالاتر است. این رادیاتورها دارای پانل های جانبی زیبا و جلوپنجره تزئینی هستند. این باعث می شود رادیاتورهای پنل بسیار براق به نظر برسند.

رادیاتورهای پنلی مارک A ما از انواع مختلفی تشکیل شده است. به عنوان مثال ، ما دارای رادیاتورهای نوع 10 ، 11 ، 20 ، 21 ، 21S ، 22 و نوع 33 هستیم. عدد اول نشان می دهد که چند پانل یک رادیاتور دارد ، دومی میزان کنوکتورها را نشان می دهد. به عنوان مثال ، رادیاتور نوع 21 دارای 2 پانل و 1 کنوکتور و نوع 33 دارای 3 پانل و 3 کنوکتور است. با محاسبه ظرفیت ما می توانید به راحتی و به سرعت ظرفیت مورد نیاز را محاسبه کنید. سپس می توانید با استفاده از فیلترهای ما رادیاتور پنلی مورد نظر را با خروجی گرمای مناسب انتخاب کنید.

مجموعه رادیاتورهای پانلی ما


رادیاتورهای پنلی مارک A ما از انواع مختلفی تشکیل شده است. به عنوان مثال ، ما دارای رادیاتورهای نوع 10 ، 11 ، 20 ، 21 ، 21S ، 22 و نوع 33 هستیم. عدد اول نشان می دهد که چند پانل یک رادیاتور دارد ، دومی میزان کنوکتورها را نشان می دهد.

به عنوان مثال ، رادیاتور برقی نوع 21 دارای 2 پانل و 1 کنوکتور و نوع 33 دارای 3 پانل و 3 کنوکتور است. با محاسبه ظرفیت ما می توانید به راحتی و به سرعت ظرفیت مورد نیاز را محاسبه کنید. سپس می توانید با استفاده از فیلترهای ما رادیاتور پنلی مورد نظر را با خروجی گرمای مناسب انتخاب کنید.

ما انواع و مدلهای مختلفی را ارائه می دهیم ، مانند رادیاتور پانل با صفحه جلویی آجدار یا صفحه جلویی صاف. علاوه بر بسیاری از رادیاتورهای پنل افقی ، محدوده همچنین شامل رادیاتورهای پنل عمودی است. همیشه یک رادیاتور پانلی وجود دارد که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

در بامین تهویه شما ارزان ترین هستید. با این حال ، این بدان معنا نیست که رادیاتورهای پنلی ما کیفیت پایین تری دارند. تمام رادیاتورهای پانلی ما از تولید کنندگان مشهور مارک A هستند. و به لطف روابط نزدیک ما با این تولید کنندگان مشهور ، می توانیم این قیمت های رقابتی را به شما ارائه دهیم.

رادیاتور پنلی با پنل های دو طرفه و تک


رادیاتورهای صفحه ای دو طرفه کارایی و کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهند. اینها برای هر اتاقی در خانه مناسب هستند. از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب ، این رادیاتورهای پانلی گرما و راحتی را برای شما فراهم می کنند.

با این حال ، اگر برای محیطی با فضا به بخاری نیاز دارید ، رادیاتور تک صفحه کارآمدترین انتخاب است. پانل های تک برای صرفه جویی در فضا بسیار مناسب هستند ، زیرا فضاهای کوچک به انرژی کمتری برای گرم شدن نیاز دارند. بنابراین ، کاهش خروجی رادیاتور صفحه باریک ایده آل است.

رادیاتور پنلی مورد نظر خود را سریع و آسان سفارش دهید


عناصر گرمایش مدرن و شیک ، ضمانت کمترین قیمت رادیاتور ، سفارش آنلاین آسان و تحویل رایگان منزل! این همان چیزی است که Radiator ارائه می دهد. بامین به شما تضمین می دهد. علاوه بر رادیاتورهای پانل افقی و عمودی ، سایر محصولات مارک A با کیفیت بالا را نیز در مجموعه خود داریم. علاوه بر این ، می توانید برای تمام مواد لازم ، لوازم جانبی و لوازم جانبی به بامین تهویه مراجعه کنید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *