دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درک رادیاتور آلومینیومی

این روزها مواد مختلفی وجود دارد که رادیاتور ها از آنها ساخته شده است – فولاد ، چدن ، سنگ و حتی چوب (قوری شکلاتی کسی؟) به راحتی در دسترس شما هستند تا اگر می دانید کجا جستجو کنید ، آنها را بخرید.

اما در حال حاضر رادیاتورهای آلومینیومی بسیار خشمگین هستند ، بنابراین من فکر کردم که چرا باید برای پرداختن یک هزینه اضافی به طور جدی فکر کنید؟

این همان چیزی است که شما باید در مورد رادیاتورهای آلومینیومی بدانید.

بیشترین فلز موجود در زمین


آلومینیوم سومین عنصر فراوان است که در هر نقطه از سطح زمین یافت می شود و فراوانترین فلز موجود در پوسته این سیاره است.

در حال حاضر ، زیر پای شما ، حدود 8٪ از لایه بالایی زمین از مواد تشکیل شده است.

علی رغم این واقعیت ، اگر به دنبال یافتن آن باشید ، به سختی تلاش خواهید کرد تا پیدا کنید ، زیرا به طور معمول با سایر مواد معدنی مختلف (به طور دقیق 270) ، عمدتا در سنگ بوکسیت یافت می شود.

آلومینیوم به دلیل چگالی کم و توانایی مقاومت در برابر خوردگی به خوبی شناخته شده است ، به همین دلیل انواع قوطی های نوشیدنی ، هواپیما و رادیاتور از مواد ساخته می شوند.

از آنجا که تولید آن بسیار ارزان است – و علیرغم شیوع رادیاتورهای آلومینیومی در سایر نقاط اروپا – از دهه 1970 میلادی ، فولاد محبوب ترین ماده برای ساخت رادیاتور در انگلیس بوده است ، اما با تغییر بیشتر مصرف کنندگان بریتانیایی ، این تغییر تغییر می کند. به آلومینیوم

تولید فولاد ممکن است آسانتر از آلومینیوم باشد – وقتی که شما هزینه استخراج آن از بوکسیت را تأمین می کنید .

اما در طرح کلی موارد ، مزایای رادیاتور آلومینیومی بسیار بیشتر از هزینه اولیه خرید یکی از آنها است و موارد دیگری نیز وجود دارد به خاطر بسپارید ، هر کدام از اینها می توانند در هزینه های شما صرفه جویی کنند و گرمایش خانه را تغییر دهند.

مزایای رادیاتورهای آلومینیوم چیست؟


گرچه هزینه خرید آنها کمی بیشتر از رادیاتورهای فولادی است ، اما در سراسر اروپا مدتی است که از آلومینیوم به طور گسترده ای در ساخت رادیاتور استفاده می شود ، با وجود تأثیر مواد بر قیمت رادیاتور.

و وقتی به مزایای سرمایه گذاری در رادیاتور آلومینیومی نگاه می کنید ، به راحتی می توانید درک کنید که چرا آنها در اینجا در انگلستان طرفداران جدیدی پیدا می کنند.

این امر عمدتاً به این دلیل است که آلومینیوم رسانای عالی گرما است – دارای میزان انتشار پذیری که تقریباً 5 برابر یک گزینه فولادی است.

این واقعیت به تنهایی باعث می شود که آلومینیوم کاملاً مناسب ساخت رادیاتور باشد ، زیرا برای رسیدن به حداکثر دمای هوا ، رادیاتورها نباید آنقدر روشن باشند.

اگر فکر می کنید که یک رادیاتور آلومینیومی برای کارکرد آب کمتری نیز لازم است ، همه اینها به کم شدن هزینه های گرمایش ، سیستم گرمایش کارآمدتر و پول نقد بیشتر در جیب شما کمک می کند.

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که رادیاتورهای آلومینیومی بسیار سبک تر از فولاد یا چدن هستند ، به این معنی که برای نصب بر روی انواع دیوارها – به ترتیب خارجی و داخلی – مناسب هستند ، بنابراین می توانند تقریباً هر فضایی را گرم کنند.

هزینه نصب نیز می تواند تحت تأثیر این امر قرار گیرد ، زیرا سریعتر به دیوار می روند و نیروی انسانی کمتری را برای بلند کردن نیاز دارند.

در آخر ، موضوع سبک وجود دارد.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتورهای آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی

همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید ، روزهای محدودیت در رابطه با طراحی ، رنگ و مواد به پایان رسیده است. نگاهی به فروشگاه بهترین گرمایش بیندازید و رادیاتورهایی از هر شکل ، اندازه و رنگ ، برخی در طرح های کاملاً آینده نگرانه مشاهده خواهید کرد.

رادیاتورهای آلومینیومی به سبک و زیبایی ظاهر فریاد می زنند و طوری طراحی شده اند که با اکثر محیط ها هماهنگ باشد

وقتی همه این نکات مختلف را در نظر می گیرید ، درک اینکه چرا رادیاتورهای آلومینیومی به طور فزاینده ای در میان مصرف کنندگان انگلستان محبوب می شوند ، بسیار آسان است.

آلومینیوم – رادیاتور با محیط زیست کاملاً دوستانه
 

علاوه بر اینکه در گرم شدن و استفاده کمتر از آب بهتر است ، رادیاتورهای آلومینیومی از مزایای زیست محیطی دیگری نیز هستند.

بزرگترین آنها ساخت آنها از مواد بازیافتی است.

بنابراین دفعه بعد که به سگ خود غذا دادید ، یک قوطی کک داشته باشید یا یک حلقه لوبیا باز کنید ، فقط فکر کنید که این قوطی در دست شما ممکن است روزی به شکل رادیاتور بر روی دیوار خانه کسی قرار گیرد.

محتوای کم آب آنها همچنین به این معنی است که کمی کوچکتر هستند ، که در صورت استفاده در کنار سیستم گرمایش با دمای پایین (مانند پمپ حرارتی منبع زمینی) بسیار مفید خواهد بود زیرا نیازی به رادیاتورهای بزرگ نیست دمای پایین آب را جبران کنید.

چرا همه رادیاتورها را از آلومینیوم تولید نمی کنید؟


خوب ، این ایده خوبی است ، اما علی رغم اینکه به یک ماده ساخت محبوب تر و رایج تبدیل شده است ، هنوز در بازار انگلستان فراخوان زیادی وجود ندارد.

ما تمایل داریم که رادیاتورهای ما گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ کنند ، اما به همان زودی که آلومینیوم گرم می شود ، در خنک شدن مهارت کافی دارند.

به همین دلیل ، مصرف کننده انگلستان تمایل دارد فولاد یا چدن را انتخاب کند – هر دو گرما را برای مدت طولانی تری از آلومینیوم حفظ می کنند.
همانطور که گفته شد ، ساختار سبک آلومینیوم به این معنی است که می توان آن را به اشکال مختلف و به راحتی و بدون تأثیر بر قدرت آن ، دستکاری کرد.

بنابراین اگر به فکر این هستید که بخواهید رادیاتور T-Rex یا چیزهای غیرعادی دیگری را در اختیار داشته باشید ، ممکن است ارزش جستجو در آلومینیوم را داشته باشد.

چگونه از رادیاتورهای آلومینیومی مراقبت کنیم؟


اگرچه ممکن است خلاف این فکر کرده باشید ، اما در صورت داشتن رادیاتور آلومینیومی کار خاصی انجام نمی شود.

آنها همانند فولاد و چدن کار می کنند ، گرچه تا مدت زیادی حرارت خود را حفظ نمی کنند ، اما سریعتر داغ می شوند و وزن کمتری دارند ، در کل ارزش پول بالایی دارند.

ممکن است شنیده باشید که در افزودن رادیاتور آلومینیومی به سیستم گرمایشی که شامل رادیاتور فولادی یا چدنی است ، خطر افزایش خوردگی وجود دارد ، اما جای نگرانی نیست.

آدریان دایر – بوتین فنی در Fernox (متخصصان بازدارنده) در این باره گفت: “این یک شرط تنظیم ساختمان است که تمام بازدارنده ها با فلزات مخلوط کار کنند. این بدان معنی است که اگر یک یا چند رادیاتور آلومینیومی داشته باشید ، اضافه کردن بازدارنده استاندارد خوردگی برای سیستم کاملاً مناسب است. “

بنابراین ، این به سادگی موردی است که می توانید مهارکننده ای را اضافه کنید که دیگر نیازی به درمان های خاص ندارید ، فقط با لوله کشی و بازی که ممکن است بگویید ، متشکرم برای آدریان.

رادیاتورهای آلومینیومی در بهترین گرمایش


سبک و با دوام ، ما در حال حاضر در بهترین گرمایش مجموعه ای از رادیاتورهای آلومینیومی در حال رشد هستیم. در واقع ، ما به تازگی مجوز جدیدی از متخصصان گرمایش منزل ، میلانو را ارائه داده ایم.

طیف وسیعی از رادیاتورهای آلومینیومی Milano Skye را کشف کنید و کمی سبک سبک به گرمایش خانه خود اضافه کنید. باور کنید ، هنگام انجام این کار ، خانه ، حساب بانکی و کره زمین کاملا متفاوت به نظر می رسند.

این یکی دیگر از طرح هایی است که از اواخر دهه 90 در اروپا محبوب شده است – اما طرحی که (تا حدودی عجیب) فقط در چند سال اخیر شروع به جابجایی کرده است.

آیا می توانم یک ریل حوله گرم شونده آلومینیومی بخرم؟


خوب ، تا همین اواخر ، اگر امیدوار بودید که یک رادیاتور حوله آلومینیومی در مجموعه ما پیدا کنید ، کاملاً شانس داشتید ، اما نه بیشتر.

با تشکر از متخصصان گرمایش منزل در Milano Heating ، ما در حال حاضر یک مجموعه جدید واقعاً نفیس و مهیج از نرده های حوله گرم شونده آلومینیومی سبک (و مقرون به صرفه) موجود در فروشگاه ما داریم – به Milano Passo خیره کننده که به راحتی خیره کننده است سلام کنید.

من در اینجا و اکنون حتی با جزئیات بیشتر در مورد مجموعه شما را خسته نخواهم کرد ، اما فقط به تصویر زیر نگاه کنید و از زیبایی یکی از تاسیسات جمع و جور انتراسیت شگفت زده شوید.

طرفداران رادياتورهاي آلومينيومي
 

رسانایی – رادیاتورهای آلومینیومی خیلی سریع به تغییر دما واکنش می دهند. بنابراین اگر گرمایش را زیاد کنید ، یک رادیاتور آلومینیومی تقریباً بلافاصله پاسخ می دهد ، و به شما امکان کنترل بیشتر بر سطح راحتی خانه را می دهد. اگر در مورد سطح گرم شدن با شریک زندگی خود اختلاف دارید بسیار عالی است!
کارایی – با کم بودن مقدار آب در مقایسه با رادیاتورهای فولادی ، آلومینیوم به شما کمک می کند تا هزینه گرمایش خانه شما کاهش یابد.
کیفیت بالا – آلومینیوم ماده ای خورنده نیست ، بنابراین می توانید سالها انتظار گرمایش با کیفیت بالا را داشته باشید.
همه کاره – رادیاتورهای آلومینیومی بلند ، بلند ، کوتاه و باریک موجود برای افزودن جلوه ای شیک به گرمایش منزل عالی هستند.
سازگار با محیط زیست – رادیاتورهای آلومینیومی از یک ماده کاملاً بازیافتی ساخته می شوند و پس از رسیدن به هدف خود ، می توانند به راحتی به همان چیزهای مفید تبدیل شوند.
CON

خنک شدن سریع – برخلاف فولاد و چدن ، رادیاتورهای آلومینیومی برای مدت طولانی گرمای خود را حفظ نمی کنند. اگر یک تغییر ناگهانی در هوا داشته باشید و نیاز دارید که اتاقتان سریع خنک شود ، این می تواند سودمند باشد.
فقط یک مورد کافی نیست – افزودن فقط یک قیمت رادیاتور آلومینیومی به سیستم گرمایشی می تواند احتمال ایجاد خوردگی را افزایش دهد ، زیرا ورود فلز دیگری به مدار می تواند باعث تغییر ساختار شیمیایی آب شود.

بنابراین ، اگر هر رادیاتور را عوض نمی کنید ، خرید مهارکننده رادیاتور صحیح ضروری است.
هزینه – علی رغم محبوبیت بیشتر مواد ، در وهله اول رادیاتور آلومینیومی هزینه بیشتری خواهد داشت ، اما مطمئناً این کار را در طول عمر سیستم انجام خواهید داد ، بنابراین همه خبرهای بدی نیستند.

درباره رادیاتورهای آلومینیومی چه فکر می کنید؟


اگر یک رادیاتور آلومینیومی یا از Best Heating یا جاهای دیگر خریداری کرده اید ، چرا در مورد آن نظر ما را نمی دانید.

آیا این صورتحساب های شما را کاهش داد؟ آیا همان کاری را که انتظار داشتید انجام داده است؟ ازش راضی هستی؟

شاید شما آن را دوست ندارید و آرزو می کنید کاش چیز دیگری بخرید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتورهای آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی