دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انتخاب بهترین رادیاتور برای خرید

انتخاب بهترین رادیاتور برای خانه گاهی اوقات می تواند شما را کمی زیر یقه گرم کند ، بنابراین در اینجا ، پانل متخصصان گرمایشی ما این راهنمای جامع برای خرید بهترین رادیو برای اتاق های شما را تهیه کرده اند.

فکر می کنم همه ما توافق کنیم که خانه باید راحت باشد و مکانی باشد که در آن احساس آرامش و امنیت کنید. چیزی که واقعاً می تواند بر سطح راحتی خانه شما تأثیر بگذارد ، دمای اتاق است. دمای دقیق اتاق که راحت در نظر گرفته می شود جای بحث دارد اگرچه WHO (سازمان بهداشت جهانی) 18 درجه سانتیگراد را دمای استاندارد اتاق مناسب برای بزرگسالان سالم و با لباس مناسب می داند. این منطقه آرامش بسته به عوامل سلامتی و موارد دیگر کمی متفاوت است.

من شخصاً اتاقم را تا آنجا که ممکن است گرم دوست دارم – چیزی شبیه به کارائیب در تابستان ، اما همه ما متفاوت هستیم و اندازه اتاق از یک اتاق به دیگری متفاوت است که می تواند انتخاب بهترین رادیاتورها را یک چالش سخت گاهی ثابت کند. به خصوص اگر اولین بار است که بخواهید بخاری را برای خانه خود خریداری کنید.

به همین دلیل تیم حاضر این راهنمای مفید برای انتخاب بهترین رادیاتورها را تهیه کرده است. این طراحی شده است تا شما را در بهترین مارک ها ، طرح ها ، رنگ ها ، سبک ها ، عملکردها و موارد دیگر روشن کند تا بتوانید به راحتی بهترین رادیاتور را برای هر اتاق در خانه پیدا کنید.

خب، منتظر چه هستی؟ بگذارید در حالی که آهن ها داغ هستند ، اعتصاب کنیم! اوه ، ببخشید …

معرفی گرم رادیاتورها

رادیاتورهای بسیار متنوعی که وجود دارد می تواند برای هر کس کاملاً طاقت فرسا باشد خواه یک مشتری حرفه ای باشند یا اولین خریدار. هر ساله ، سبک های جدیدی به بازار می پیوندند و به جای جایگزینی سبک های رادیاتور قدیمی – به نظر می رسد فقط به لیست گزینه های از قبل پف کرده اضافه می شوند.

اگرچه برخی از افراد با کمی دید بدبینانه ممکن است این مسئله را منفی بدانند ، اما افرادی که روحیه خوش بینانه تری دارند ، این را یک مثبت بزرگ می دانند زیرا به این معنی است که شما می توانید جستجوی گرمایش را به رادیاتور مناسب خانه خود محدود کنید. در این راهنمای بهترین رادیاتورها ، ما به دنبال بهترین رادیاتورها برای هر اتاق هستیم ، بهترین نوع سوخت ، خروجی گرما ، مکان ها ، اندازه ها و موارد دیگر – به شما دانش لازم برای تصمیم گیری دقیق تر را می دهیم. .

بهترین رادیاتور برای اتاق شما

هنگام انتخاب رادیاتور بوتان برای خانه خود اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که می خواهید رادیاتور در کدام اتاق قرار بگیرد. همه رادیاتورها برای هر اتاق مناسب نیستند ، بنابراین پاسخ دادن به این سال ابتدا به شما کمک می کند تمام گزینه هایی را که فیلتر می کنید فیلتر کنید. نیازی نخواهید داشت سپس می توانید از خود بپرسید که بهترین رادیاتورها برای فضای انتخابی شما چیست؟

در زیر یک پاراگراف کوتاه برای بهترین نوع رادیاتور برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، حمام ، آشپزخانه و راهرو آورده شده است. ما می دانیم که بعضی از خانه ها اتاق های دیگری مانند اتاق های خدمات و دفاتر کار دارند ، بنابراین سعی کنید از نزدیکترین اتاق مطابقت استفاده کنید تا بتوانید از رادیاتور در اتاقی که ذکر نکرده ایم استفاده کنید.

رادیاتورهای اتاق نشیمن

انتخاب رادیاتور برای اتاق نشیمن همیشه آسان نیست زیرا باید یکی از راحت ترین اتاق های خانه باشد. این اتاق همچنین یکی از شیک ترین اتاق های خانه است بنابراین یافتن بهترین رادیاتور برای گرما در حالی که شیک نگه داشتن آن گزینه های کمتری به شما می دهد.

اتاق های نشیمن معمولاً اتاق های بزرگتری در یک خانه هستند بنابراین شما می خواهید رتبه BTU بالاتری داشته باشید. درجه BTU 5000 یا بالاتر برای اکثر اتاق های نشیمن مناسب است. یک گزینه شیک برای اتاق نشیمن مدرن در حال حاضر یک رادیاتور صفحه تخت با جهت عمودی یا افقی است. در اتاق های نشیمن سنتی رادیاتورهای ستونی زیادی پیدا می کنید که به نظر خیره کننده می آیند.

رادیاتورهای اتاق خواب

گرمایش اتاق خواب را می توان با استفاده از روش های مختلف انجام داد. اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید می توانید یک رادیاتور کنوکتور انتخاب کنید. اینها در انواع مختلفی وجود دارد. نوع 11 ، نوع 21 و نوع 22 اگر می خواهید در مورد انواع رادیاتور ایران رادیاتور کانوکتور بیشتر بدانید ، می توانید این راهنمای مفید را بخوانید ، اما به زبان ساده هرچه عدد نوع بالاتر باشد ، خروجی گرما بیشتر است. این رادیاتورها شاید شیک ترین ها نباشند اما مطمئناً کار بسیار خوبی انجام می دهند و در جایی که رادیاتورها از چشم پنهان هستند کاملاً منطقی هستند.

اگر به دنبال رادیاتورهای اتاق خواب شیک هستید ، رادیاتورهای عمودی با آینه را در نظر نگیرید. این طرح های هوشمند رادیاتور به شما سبک ، گرما و راحتی استثنایی می دهند ، اما همچنین یک آینه تمام قد را در اختیار شما قرار می دهند که باعث صرفه جویی در هزینه و فضا می شود. برای اندازه اتاق خواب های کوچک تا متوسط ، می توان از رتبه های پایین BTU مانند 1000-3000 استفاده کرد در حالی که اتاق های بزرگتر ممکن است کمی بیشتر نیاز داشته باشند.

رادیاتور حمام

اگر می خواهید عملی ، سبک و گرما داشته باشید ، بهترین رادیاتور برای حمام ، حوله خشک کن است. آنها طیف وسیعی از طرح ها را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید ظاهر مطلوبی برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. آنها همچنین به عنوان خشک کن حوله عمل می کنند ، که باعث می شود هر حمام یا دوش با یک حوله گرم در انتها و جایی برای نگهداری حوله در صورت استفاده ، خیلی بهتر شود.

بهترین مارک رادیاتور کدام است؟

پاسخ به این سوال قطعاً قابل بحث است ، اما برخی از بهترین مارک های رادیاتور آنهایی هستند که مدتی است وجود دارند. بسته به سبک یا هدف رادیاتور شما ممکن است مارک های مختلف بهترین راه حل گرمایی را تولید کنند.

برای رادیاتورهای سنتی ، مارک هایی مانند Paladin ، Bayswater و رادیاتورهای حمام سنتی Burlington همگی تمایل به تولید طرح های خیره کننده و رادیاتورهای با کیفیت دارند.

اگر به دنبال چیزی مدرن تر هستید ، امثال ایران رادیاتور و رادیاتور بوتان همه رادیاتورهای طراح عالی با پیچ و تاب مدرن را ایجاد می کنند.

این لیست از مارک ها لیست قطعی از بهترین مارک های رادیاتور نیست و مارک های خوب دیگری نیز وجود دارد. اگر در گذشته مارک رادیاتور دیگری عالی پیدا کرده اید ، همیشه باید در انتخاب بعدی خود این مارک را نیز در نظر بگیرید!

بهترین مواد رادیاتور

هنگامی که در حال تصمیم گیری در مورد بهترین مواد رادیاتور هستید ، این می تواند به مکانی که رادیاتور در آن قرار دارد و به کار رفته در آن بستگی داشته باشد.

معمولاً بهترین ماده برای رادیاتور سنتی چدن است. بهترین رادیاتورهای چدنی بسیار مقاوم بوده و گرمای بسیار خوبی را ارائه می دهند که آنها را برای قرار دادن در هر مکان ایده آل می کند.

بهترین ماده برای رادیاتور آلومینیومی است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، آلومینیوم برای انتقال گرما بهتر است که باعث می شود رادیاتورهای آلومینیومی فوق العاده کارآمد باشند. آنها هم اکنون بسیار شیک هستند و در بسیاری از اتاق های خانه بسیار زیبا به نظر می رسند. سطح بازتابنده با ایجاد توهم فضای بیشتر در اتاق های کوچکتر نیز کمک می کند.

رنگ های رادیاتور

اگر شما رادیاتور کاملاً برای تهیه گرما در آنجا هستید و قرار است پنهان شود ، رنگ خیلی مهم نخواهد بود. از طرف دیگر ، اگر رادیاتور شما یکی از ویژگی های شیک اتاق باشد ، رنگ ممکن است به اندازه گرمای تولیدی شما مهم باشد.

من را خالص کنید ، اما من طرفدار یک رادیاتور سفید کلاسیک هستم. هر چند گاهی اوقات ، یک رادیاتور رنگی می تواند خصوصیات اتاق را تغییر دهد. وقتی نوبت به نمایش گذاشتن شخصیت شما می رسد – هر یک از اقلام ، از جمله رادیاتور ، باید با بقیه دکوراسیون شما گره بخورد. لزوماً نباید یک رنگ باشد ، زیرا یک طرح رنگی متضاد می تواند به همان خوبی کار کند. اگر نه بعضی اوقات حتی بهتر!

مشاهده لیست قیمت بهترین رادیاتور در لینک روبرو : بهترین رادیاتور