دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

7 اشتباه رایج که هنگام نصب حوله خشک کن باید از آنها اجتناب کنید

برای راحتی نهایی بعد از حمام یا دوش گرفتن، حوله خشک کن حوله های شما را تا دمای مناسب گرم می کند تا به شما کمک کند سریع و کامل خشک شوند. همچنین می توانید از حوله خشک کن برای خشک کردن حوله خود استفاده کنید.

حوله‌ خشک کن ها باید به‌درستی در محل مناسبی نصب شوند تا به‌طور مؤثر عمل کنند. از این نکات در مورد 7 اشتباه رایج هنگام نصب حوله خشک کن و نحوه اجتناب از آنها بیاموزید.

نصب حوله گرم کن روی درب حمام


درب حمام محل نامناسبی برای حوله خشک کن است، زیرا نمی توان آنها را به درستی به برق متصل کرد. درهای حمام اغلب توخالی هستند و از گرمکن حوله حمایت کافی نمی کنند. درب حمام اغلب کاملاً باز می ماند و حوله گرم کننده را به دیوار فشار می دهد. در این موقعیت، می تواند تا دمای بیش از حد گرم شود و آتش ایجاد کند.

نصب حوله خشک کن پشت درب حمام


حوله خشک کن را پشت در نصب نکنید. ممکن است تا مدت زیادی از روز توسط در باز حمام مسدود شود. باعث می شود درب گرما را به دام بیندازد و به دمای بالا برسد. این گرما می تواند به حوله و گرمکن حوله آسیب برساند. همچنین می تواند باعث آتش سوزی الکتریکی شود.

نصب حوله خشک کن در کابین دوش یا سونا


برج‌گرمکن‌های برقی برای پاشیدن گاه‌گاهی آب و قرار گرفتن در معرض رطوبت، در برابر آب مقاوم هستند. آنها نمی توانند پاشیدن مداوم آب در دوش یا بخار زیاد در سونا را تحمل کنند. احتمال برق گرفتگی رادیاتور حوله خشک کن که در کابین دوش یا سونا نصب می شود، زیاد است.

نصب حوله خشک کن فقط روی دیوار خشک


حوله‌ خشک کننده‌ها و جعبه‌های کلید برق آن‌ها باید بر اساس دستورالعمل‌های نصب روی ناودانی‌های دیواری قرار بگیرند. حوله گرم کن می تواند به دمای بالایی برسد. اگر از دیوار بیفتد، می تواند باعث سوختگی شدید شود. واحد و اتصالات الکتریکی آن باید محکم به گل میخ های دیوار محکم شوند.

مدار الکتریکی گرمکن حوله را زمین گیر نمی کند


حوله خشک کن یک وسیله الکتریکی است که برای ایمنی باید به درستی ارت شود. عدم تامین سیم کشی زمین برای  رادیاتور گرم کن حوله می تواند باعث شوک الکتریکی شود.

نصب حوله خشک کن خیلی نزدیک به زمین


قسمت پایین حوله خشک کن باید در فاصله 36 اینچی از زمین قرار گیرد تا از سوختگی ساق پا و پا جلوگیری شود.

نصب تایمر گرمکن حوله و سوئیچ خیلی نزدیک به منابع آب


رادیاتور حوله خشک کن را نصب نکنید تا تایمر و کلید آن مستقیماً با آب پاشیده شود. خیس کردن تایمر و کلید گرمکن حوله ممکن است باعث کوتاه شدن آن یا آتش سوزی الکتریکی شود.

برای بیشترین ایمنی و بهترین عملکرد، حوله خشک کن خود را در مرکز دیوار حمام، روبروی سینک و حداقل 12 اینچ دورتر از کابین دوش نصب کنید. حداکثر 6 حوله را روی حوله خشک کن قرار دهید و اجازه دهید حداقل 3 ساعت بماند تا حوله ها کاملا خشک و گرم شوند.

مشاهده لیست قیمت انواع حوله خشک کن در لینک روبرو : حوله خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *