دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید رادیاتور ایران رادیاتور

برای محاسبه تعداد تیغه های رادیاتور آلومینیومی مورد نیاز آپارتمان های مسکونی تحت شرایط آب و هوایی مانند تهران ، 90 کیلو کالری گرمایش در هر متر مربع در نظر بگیرید. زیرساخت های مفید در طبقات ساخته شده در وسط ساختمان و 110 کیلو کالری گرمایش برای طبقه های آخر. (در صورت تمایل می توانید برای تخمین تعداد پره های مورد نیاز با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید)


رادیاتور ایران رادیاتور به دلیل تضمین کیفیت با 10 سال گارانتی ارائه می شود.
فشار کاری رادیاتورهای آلومینیومی ریخته گری تمام مرگ ایران رادیاتور 6 بار است.
دارای اندازه متنوع و سازگار با محیط های مختلف
اینرسی با حرارت کم برای واکنش سریع به هر تنظیم کنترل
مقاوم در برابر خوردگی
تست با فشار 9 بار
حمل و نگهداری آسان به دلیل سنگینی
مناسب برای استفاده در سیستم های گرمایش غیر مستقیم و یا مدار بسته با آب گرم و بخار با فشار کم


رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور بر اساس ریخته گری کامل تولید می شوند ، به این معنی که هر تیغه از آنها بصورت یکپارچه توسط ریخته گری آلومینیوم بر اساس فشار تولید می شود. T = 60 ° CΔ به معنای 60 cg است. اختلاف دما بین آب گرم وارد شوفاژ و دمای هوای اتاق.
رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور به دلیل راندمان حرارت بالا ، مقاومت در برابر خوردگی ، سبک بودن ، اشغال حداقل فضای با ظرافت طراحی ، طرفداران زیادی در بین متخصصان تاسیسات ساختمانی دارند.

مدل و رنگ رادیاتورها به گونه ای هماهنگ شده اند که زیبایی محیط اطراف را منحصر به فرد کنند. این رادیاتورها بر اساس استاندارد ISO 9001-2000 در تمام مراحل تولید به شدت توسط واحد کنترل کیفیت کنترل می شوند. پره های رادیاتور با ظرفیت های مختلف حرارتی به صورت بلوکی مونتاژ می شوند و باعث انعطاف پذیری و راحتی طراحی و نصب رادیاتور می شوند.


پس از خرید رادیاتور ایران رادیاتور باید به این نکات توجه شود:

دستگاه های مورد نیاز برای نصب هر بلوک رادیاتور آلومینیومی رادیاتور ایران شامل:
مجموعه ای از زبانه زبانه و قفل رادیاتور (به شما توصیه می شود علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از زبانه ترموستات رادیاتور و تنظیم با دمای دلخواه ، شرایط راحت تری را در خانه یا محل کار خود فراهم کنید).
یک تب خونریزی رادیاتور
گیره های دیواری رادیاتور
مجموعه ای از درب حباب چپ یا راست و چهار واشر.
هزینه دستگاه های نصب در قیمت های فوق قید نشده است و باید جداگانه خریداری شود.


هنگام نصب رادیاتور آلومینیومی ، لبه پایین هر بلوک رادیاتور باید 10 تا 12 سانتی متر باشد. فاصله بین خود و سطح اتاق زیرا رادیاتور قادر به گرم كردن فضای زیر خود نیست.
شرکت ایران رادیاتور با دارا بودن بیش از 1000 مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور ، محصولات خود را کاملاً پشتیبانی می کند
رادیاتورهای خونریزی را قبل از فصل خنک کننده پس از نصب و آب بندی فراموش نکنید.

مشاهده لیست قیمت رادیاتور ایران رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور