دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چه چیزی قبل از خرید در مورد رادیاتور گرمایش در حمام بدانم؟

سرویس بهداشتی کاملاً شبیه اکثر اتاقهای دیگر خانه نیست زیرا هنگام گرم شدن نیازهای متفاوتی دارد. معمولاً مرطوب و مرطوب است ، ما اغلب در آنجا لباس نمی پوشیم ، اولین جایی است که صبح ها هنگام برخاستن از آن بازدید می کنیم و از سایر فضاهای خانه کوچکتر است. همه این فاکتورها – و سایر موارد – نیازهای گرمایشی بسیار خاصی را ایجاد می کنند.

به همین ترتیب ، بسیاری از مالکان خانه ترجیح می دهند بخاری حمام جداگانه ای با توصیف خریداری کنند تا اینکه فقط مانند بقیه خانه به گرمایش مرکزی اعتماد کنند. انتخاب رادیاتور حوله خشک کن های مختلف حمام می تواند طاقت فرسا باشد.

انواع مختلفی از رادیاتور پنلی در دسترس است که فقط بعضی از آنها ممکن است بسته به اندازه ، شکل ، سبک و کاربرد سرویس بهداشتی مورد نظر مناسب باشند. اگر به فکر نصب گرمایش جدید در سرویس بهداشتی هستید ، ما تمام مشاوره و اطلاعات لازم را برای انتخاب راه حل مناسب گرمایش برای شما فراهم کرده ایم.

گرمایش رادیاتور زیر زمین

بدون شک گرمایش رادیاتور از کف لوکس ترین نوع گرمایش برای سرویس بهداشتی است. در زمستان هیچ چیز بیرون آمدن از حمام یا دوش را به کف گرم شده زیبایی نمی دهد. دو نوع گرمایش از کف وجود دارد. سیستم خشک ، که از یک سری سیمهای الکتریکی برای گرم کردن کف بالا استفاده می کند یا سیستم مرطوب ، که از لوله های آب گرم برای گرم کردن کف استفاده می کند.

جدا از ریشه کن کردن کف حمام با کاشی کاری سرد ، گرمایش از کف نیز به آرامی اتاق را مانند رادیاتور یا بخاری دیگر گرم می کند. گرمایش از کف یک راه حل ساده است ، و آن را به یک گزینه عالی برای فضاهای کوچکتر و همچنین برای طرح هایی با زیبایی مینیمالیستی تبدیل کرده است.

با این حال ، لازم به یادآوری است که گرمایش از کف نیاز به نصب حرفه ای دارد ، و این می تواند گران باشد. اگرچه پس از نصب ، گرمایش از کف به طور حیرت انگیزی ارزان است و تقریباً همان انرژی را که سه لامپ 100 وات مصرف می کند ، مصرف می کند.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد گرمایش از کف را در اینجا بخوانید.

محدوده گرمایش از کف را خریداری کنید.

حوله خشک کن

گزینه دیگری که به طور شگفت انگیزی در اکثر حمام ها و همچنین در حمام ها و اتاق های کوچک کوچکتر کار می کند ، یک حوله خشک کن است. نرده های حوله نه تنها یک راه حل عملی تر از رادیاتورهای استاندارد هستند ، زیرا حوله های شما را کرک و خشک نگه می دارند ، بلکه علاوه بر این به هر سرویس بهداشتی نیز شیک هستند.

نرده های حوله گرم شده در حمام های مدرن ، مینیمالیستی یا مدرن گزینه ترجیحی هستند زیرا از نظر رادیاتورهای استاندارد از نظر ظاهری ساده تر و بی انتها هستند.

برای نرده حوله ای خود به فضای دیوار کافی و رایگان احتیاج دارید ، زیرا بیشتر آنها برای اشغال فضای قابل توجهی طراحی شده اند. با این حال ، آنها هنوز هم یک راه حل عالی برای صرفه جویی در فضا برای حمام های کوچکتر ایجاد می کنند ، زیرا آنها به طور عمودی به دیوار ثابت می شوند ، نه اینکه مانند رادیاتورها به دیوار افتخار کنند.

بیشتر نرده های حوله گرم ، گرمای کافی برای گرم شدن حمام را فراهم می کنند و همچنین حوله های خود را کرک و گرم نگه می دارند – آماده برای زمانی که از حمام یا دوش خارج می شوید. با این وجود یک حمام بزرگتر ممکن است به منبع گرمایی دیگری نیاز داشته باشد تا فضای اتاق به اندازه کافی گرم شود.

راه حل های گرمایش دیگر


طیف وسیعی از بخاری ها و راه حل های گرمایشی دیگری نیز برای حمام در دسترس است که شاید جای تامل داشته باشد. رادیاتور های بیس بورد مستقیم در قرنیز حمام تعبیه شده و به برق اصلی متصل می شوند. اینها برای کسانی که بودجه دارند ، یک انتخاب عاقلانه نیستند ، زیرا گرم شدن آنها طولانی می شود و به طور کلی مقرون به صرفه نیستند.

بخاری های سقفی یک انتخاب محبوب برای حمام های کوچکتر است زیرا فضای زمین و دیوار را اشغال نمی کنند. هزینه های نصب باید در تصمیمات بودجه لحاظ شود ، اما پس از نصب بخاری های لامپ بالا ، صرفه جویی در مصرف انرژی و ارزان انجام می شود.

بخاری های دیواری دیواری باعث صرفه جویی در فضای کف می شوند و عملکرد آنها نسبتاً ارزان است ، با این وجود رادیاتور پنلی از فضای قابل توجهی از دیوار استفاده خواهد کرد.

اندازه و شکل اتاق حمام خود را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب نوع رادیاتور آلومینیومی حمام ، باید اندازه و شکل حمام در نظر گرفته شود. در حالی که گزینه های زیادی وجود دارد که در صورت بالا بودن فضای مناسب ایده آل هستند ، اما همه بخاری های حمام برای استفاده در مکان های کوچکتر بدون ایجاد مزاحمت مناسب نیستند.

برای حمام های بزرگتر ، توجه به تأثیرگذاری بخاری در فضای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد ، در حالی که برای اتاق های کوچکتر ، بهترین مکان برای بخاری که کمترین جا را اشغال می کند ، مهمترین عامل است.

رادیاتور های حمام برای مطابقت با سبک زندگی شما


استفاده از حمام نیز باید مورد توجه قرار گیرد – به عنوان مثال حمام خانوادگی شلوغ ، که روزانه استفاده می شود ، به یک راه حل گرمایی دائمی تر از حمام مهمان در خانه دوم نیاز دارد. خانواده هایی که کودکان خردسال دارند ، باید قضاوت کنند که در هنگام حضور بچه های کنجکاو ، محلول گرمایش تا چه اندازه ایمن خواهد بود.

هنگام بازسازی سرویس بهداشتی ، سبک نیز فاکتور مهمی است ، بنابراین انتخاب رادیاتور متناسب با سبک داخلی امری حیاتی است.

هزینه های خرید رادیاتور ، نصب و راه اندازی


هر چقدر بودجه شما انعطاف پذیر باشد ، هزینه های نصب گرمایش می تواند بسیار متفاوت باشد ، بنابراین لازم است قبل از تصمیم نهایی همه آنها را در نظر بگیرید

بهره وری انرژی نیز عامل مهمی است. صرفه جویی در هزینه خرید و نصب در کوتاه مدت می تواند هزینه های عملیاتی بسیار بالاتری را به همراه داشته باشد ، که به سرعت از پس اندازهای طولانی مدت بیشتر می شود.

ترموستات یا دستی؟


حمامی که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و یا آب و هوای آن بسیار معتدل است ، به راحتی با محلول گرمایش دستی گرم می شود. یک سرویس بهداشتی شلوغ یا یک منطقه در مناطقی که بیشتر اوقات آب و هوای سرد دارد ، ممکن است از گرمایش کنترل شده توسط ترموستات که می تواند تنظیم شود تا در ساعات مشخصی از روز روشن شود و دما را در آن زمان حفظ کند ، بهره مند شود.

جدول زمانی


نصب گزینه هایی مانند گرمایش از کف بسیار بیشتر از رادیاتور دیواری یا ایستاده آزاد است. اگر در حال انجام بازسازی کامل حمام هستید ، این فرصت مناسب برای نصب گرمایش از کف است. با این حال ، اگر نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی نسبتاً سریع است ، ممکن است ارزش راه حل های دیگر گرمایش را داشته باشد.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو رادیاتور