دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا رادیاتور من سرد است؟

اگر رادیاتور شما به درستی گرم نمی شود ، شناسایی منبع مشکل می تواند چالش برانگیز باشد ، اما با کمی زمان و صبر زیاد ، ممکن است بتوانید بدون ادعای روی جلد خود ، گرمایش مرکزی خود را دوباره روشن کنید.

آیا همه رادیاتورها سرد هستند؟


اگر همه رادیاتورها سرد هستند یا رادیاتور شما داغ نمی شود ، بررسی کنید که دیگ بخار و گرمایش مرکزی شما روشن است – ممکن است واضح به نظر برسد ، اما گاهی اوقات پاسخهای واضح پاسخهای درستی هستند! اگر همه چیز روشن است ، احتمالاً مشکل مربوط به دیگ آبگرم ، لوله کشی یا لوله کشی شما است ، و تلاش شما برای رفع مشکل بسیار غیرقابل توصیه است (و حتی ممکن است غیرقانونی باشد). شما باید با متخصصان تماس بگیرید و تعمیر دیگ بخار را ترتیب دهید.

آیا فقط یک رادیاتور سرد است؟


اگر فقط یک رادیاتور سرد است ، مشکل به طور قطع با رادیاتور خراب جدا شده است و ممکن است خودتان بتوانید آن را تعمیر کنید.

اگر قسمتی از رادیاتور گرم است ، احتمالاً یکی از دو مشکل رایج را تجربه می کنید. اگر رادیاتور در بالا سرد است ، باید رادیاتور را خونریزی کنید تا هوا را از سیستم خارج کنید – قسمت پایین رادیاتور پر از آب گرم است ، اما این گرما به دلیل هوا نمی تواند به بالای آن برسد. حباب. برای اطلاعات بیشتر ، دستورالعمل های ما در مورد نحوه خونریزی رادیاتور را بررسی کنید. خونریزی از شوفاژ کار بسیار آسانی است و در صورت داشتن ابزار لازم در دست شما تنها چند ثانیه طول می کشد.

اگر نیمه بالای رادیاتور گرم است اما نیمه پایینی آن سرد است ، کار قابل توجهی روی دستان خود خواهید داشت. لایه ای ضخیم از لجن در انتهای رادیاتور وجود دارد که از گرم شدن صحیح آن جلوگیری می کند. شما باید رادیاتور آلومینیومی را از دیوار و لوله کشی جدا کرده و آن را بشویید. فراموش نکنید که هنگام برداشتن رادیاتور ، آب از آن خارج می شود ، بنابراین با تابه و حوله آماده شوید. توصیه های ما در مورد نحوه تمیز کردن رادیاتور را برای راهنمایی گام به گام مشاهده کنید.

اگر کل رادیاتور سرد است ، بررسی کنید که شیر رادیاتور ترموستاتیک و دریچه دوم در طرف دیگر باز است و پین های داخل شیر ترموستاتیک به درستی حرکت می کنند (شما باید بالای شیر را بردارید). با برداشتن سر و بررسی اینکه آیا پین آزادانه به سمت پایین و بالا حرکت می کند ، می توانید بررسی کنید که آیا یک شیر ترموستاتیک به درستی کار می کند یا خیر. اگر گیر کرده است ، یک ضربه سریع به آن بزنید تا آزاد شود.

اگر این کار نمی کند ، تمام رادیاتورهای بقیه خانه را خاموش کنید تا ببینید آیا رادیاتور شکسته گرم می شود یا خیر. اگر رادیاتور گرم شد ، دیگر رادیاتورهای خود را یکی یکی روشن کنید. سپس می توانید سایر مشکلات رادیاتور را شناسایی کرده و دریابید که کدام رادیاتورهای دیگر ممکن است نیاز به خونریزی داشته باشند. اگر هنوز رادیاتور سرد شما گرم نمی شود ، ممکن است نیاز به تعویض شیر داشته باشید.

هنوز شانس ندارید؟


همه خرابی های رادیاتور بوتان را نمی توان بدون متخصص حل کرد ، و اگر توصیه های قبلی مشکل شما را برطرف نکرده است ، باید در اسرع وقت فردی را خارج کنید.

اگر مطمئن نیستید یا اطمینان ندارید ، هیچ قسمتی از دیگ آبگرم یا سیستم گرمایش مرکزی خود را لمس نکنید. آیا می دانستید ، استفاده از وسایل گازسوز برای هر کسی که فکر می کند غیر ایمن است غیرقانونی است. همیشه بهتر است ایمن باشید تا متأسف باشید زیرا در نهایت می توانید اوضاع را بدتر کنید.

در عوض ، حتماً با ما تماس بگیرید 02188306500 و ما می توانیم کمک کنیم. تیم فنی ما آماده کمک است. آنها عیب یابی ساده ای را با شما انجام می دهند تا ببینند آیا می توان ابتدا مشکل را از طریق تلفن برطرف کرد. در غیر اینصورت ، آنها یکی از مهندسین ماهر ما را در زمینه گاز ایمن ثبت نام می کنند تا شما را در اسرع وقت دوباره راه اندازی و راه اندازی کنند.

هنگام تعمیر رادیاتور هرگز خود را در معرض خطر قرار ندهید. به یاد داشته باشید که رادیاتورها ممكن است پر از آب داغ باشند ، بنابراین مراقب تعمیرات رادیاتور خود باشید. و با دیگهای بخار و سایر وسایل گازسوز سر و کار نداشته باشید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور